Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:05:28 GMT

خرید ۱۷ هزار رأس دام مازاد عشایر خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۸۸۱۶

خرید ۱۷ هزار رأس دام مازاد عشایر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی روشن، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرید دام روستایی از دو ماه گذشته در استان آغاز شده است.

وی افزود:، تاکنون ۶۰۰ رأس گوساله نر پرواری و ۲ هزار رأس بره نر پرواری از روستائیان و عشایر خراسان‌جنوبی خریداری شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به ازای خرید دام از روستائیان و عشایر با توجه به تقاضای دامدار  کنسانتره یارانه‌ای تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن از اجرای طرح خرید دام مازاد عشایر خراسان‌جنوبی در سال جاری خبر داد و گفت: سهمیه استان در این طرح خرید ۱۰۰ هزار رأس دام از عشایر می‌باشد.

وی با اشاره به خرید ۱۷ هزار رأس دام مازاد از عشایر خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید دام به عشایر  پرداخت شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی یادآور شد: برای حمایت از عشایر و خارج نشدن دام از دست آنان تاکنون به ازای ۸۳ هزار رأس دام، جوی یارانه‌ای تحویل شده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: روشن خرید دام عشایر مدیر پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی عشایر خراسان جنوبی هزار رأس دام خرید دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد