Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به زودی طرح جامع سه مرز "سومار، شوشمی و شیخ صله" تصویب نهایی خواهد شد.

سید زاهدین چشمه خاور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در تیرماه سال 1398 مرزهای سومار در گیلانغرب، شوشمی در نوسود و شیخ صله در ثلاث باباجانی بر اساس مصوبه هیات وزیران به عنوان مرز رسمی شناخته شدند، افزود: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری در این مرزها که تا قبل از این مصوبه به صورت بازارچه مرزی فعالیت داشتند ارائه بدهیم، دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت را برای هر سه مرز تعریف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌ کوتاه مدت برای مدت چهار، پنج سال و تا زمانی است که بتوانیم پایانه‌های مسافری و تجاری را در این سه مرز مستقر کنیم.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یکی از بخش‌های برنامه کوتاه مدت را استقرار سایت‌های موقت مسافری و کالا در این مرزها اعلام کرد و یادآور شد: برای این منظور در هر سه مرز فضایی 700 مترمربعی در نظر گرفته شده تا نمایندگان همه ادارات ذیربط بتوانند در این محل مستقر شده و ارائه خدمات بدهند.

به گفته چشمه خاور، اکنون سایت موقت مسافری و کالایی در دو مرز سومار و شیخ صله مستقر شده و تاثیر قابل توجهی هم در افزایش مراودات مرزی داشته است.

وی تاکید کرد: این سایت موقت به زودی در مرز شوشمی هم مستقر خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره برنامه بلندمدت برای این سه مرز نیز یادآور شد: برای تدوین طرح جامع هر سه مرز مهندس مشاور کاربلدی انتخاب شد و طرح اولیه تعیین و در کارویژه مرزهای استان به تصویب رسید و امیدواریم به زودی در کارویژه مرزهای کشور نیز تصویب نهایی شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای احداث پایانه در هر سه مرز و در فضایی به وسعت 16 هکتار برای هریک از این سه مرز خبر داد که کارهای تملک زمین نیز در دست اقدام است.

چشمه خاور از تهیه برخی ملزومات مانند تجهیزات برق، تجهیزات آب و ... نیز برای احداث پایانه این سه مرز خبر داد و عنوان کرد: برای بهبود جاده دسترسی به پایانه در مرز سومار نیز اقداماتی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پايانه مرزي راهداری و حمل ونقل جاده ای مرز سومار مرز شوشمی شیخ صله سه مرز شیخ صله سه مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود