Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در راستای ارتقای شفافیت، ماهیت دستگاه های کارتخوان بانکی شرکت های حمل و نقل باید صرفا به نام شرکت ها باشد.

به گزارش تین نیوز، این اقدام در راستای نامه تاریخ هفتم بهمن ماه 1400 مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شده است.

هدف از انجام این کار، ارتقای شفافیت و سلامت مالی و جلوگیری از بروز زمینه های تضییع حقوق رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای کالا عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بخشنامه شرکت های حمل و نقل ملزم شده اند، اطلاعات دستگاه های کارتخوان بانکی خود را اگر به نام افراد حقیقی بوده به نام شرکت حمل و نقل تغییر داده و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

نامه مربوط به دستگاه کارتخوان شرکت های حمل و نقل

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حقوق حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای شرکت های حمل و نقل رانندگان و کامیونداران شفافیت مالی رانندگان و کامیون داران دستگاه های کارتخوان سلامت مالی شرکت های حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است