Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-شخصی در فرانسه برای جلوگیری از استفاده بیش از حد فرزندش از اینترنت، اتصال اینترنت کل شهر را بطور تصادفی قطع کرد. او اکنون به دلیل این قطعی به شش ماه زندان محکوم شده است.

به گزارش فرارو، به نقل از رسانه France Bleu، این پدر ناشناس تلاش کرده تا از یک باند چند موجی برای قطع موقت اتصال اینترنت در محل سکونت خود در شهر Messanges استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Jammer‌ها دستگاه‌هایی هستند که سیگنال‌های تلفن همراه و تجهیزات بیسیم را مختل می‌کنند؛ این تجهیزات در مکان‌هایی مانند بیمارستان، سینما، سالن تئاتر و ... که زنگ خوردن تلفن و صحبت با آن ممنوع است به کار می‌رود.

جمر‌ها در فرانسه و ایالات متحده غیرقانونی هستند. این دستگاه‌ها سبب ایجاد تداخل در سیگنال‌های مخابراتی و قطع اتصال بی سیم می‌شوند. با وجود غیرقانونی بودن آنها، اما هنوز هم برخی از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند و بدلیل استفاده از آن‌ها دستگیر می‌شود! در این گزارش این پدر برای منع کردن فرزند معتاد به رسانه‌های اجتماعی اش، از جمر استفاده کرد. زمانی که او توسط یک مقام دولتی مورد بازجویی قرار گرفت، اعتراف کرد که فقط می‌خواسته اتصال اینترنت منزلش را تا ساعت ۳ بامداد همان شب قطع کند؛ احتمالا به این دلیل که فرزندانش اینترنت را کنار بگذارند و به رختخواب بروند.

متاسفانه پارازیت این دستگاه به اندازه‌ای قوی بود که نه تنها اتصال اینترنت محل سکونت این شخص بلکه اینترنت بسیاری از افراد دیگر را نیز قطع کرد. همسایگان او در نهایت شروع به گزارش قطعی خود کردند، پس از آن دولت مجبور به تحقیق شد. او به این فکر می‌کرد که تنها فرزندانش را از اینترنت محروم کند و تصور نمی‌کرد که امواجی که از آن استفاده می‌کند، مخابرات را در منطقه‌ای که دو شهرداری را در بر می‌گیرد، مختل کند.

منبع: gizmodo

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینترنت اتصال اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

بریتانیا از آغاز رسمی بررسی‌ها برای برنامه‌ریزی پروژه مزرعه بادی فراساحلی با پنج دهانه خروجی خبر داد که انتظار می‌رود برق صدها هزار خانه را تأمین کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بریتانیا از راه‌اندازی پروژه‌ای با هدف تولید انرژی تجدیدپذیر معادل برق‌رسانی به صدها هزار خانه خبر داد. پروژه پیشنهادی شامل توسعه مزرعه بادی فراساحلی ۳۵۳ مگاواتی گالوپر بریتانیا با بیش از ۷۹ توربین بادی است که حداکثر ارتفاع آن‌ها به ۳۹۹ متر می‌رسد و دو منطقه جداگانه بستر دریا در جنوب دریای شمال را با پوشش ۱۲۸ کیلومترمربع در بر می‌گیرد.

مزرعه بادی تقریباً در ۳۷ کیلومتری سواحل سافولک جنوبی قرار خواهد گرفت و کابل‌های زیرزمینی آن به‌طول تقریبی ۲۲ کیلومتر به ایستگاه فرعی جدیدی می‌رسد که در غرب لیتل بروملی اسکس قرار دارد. قابل‌توجه این‌که تأثیرات این پروژه بر جوامع محلی، حیات‌وحش و محیط‌زیست حداقل است.

برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا

پروژه بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا اکنون در مرحله پیش‌آزمون قرار دارد و انتظار می‌رود مرحله آزمایشی آن در اواخر تابستان سال جاری آغاز شود و ۶ ماه طول بکشد. تصمیم نهایی در مورد ایجاد آن نیز برعهده وزیر امور خارجه بریتانیا در بخش وزارت امنیت انرژی و کربن‌صفر شدن است و در تابستان ۲۰۲۵ گرفته خواهد شد. این پروژه برنامه‌ریزی شده است تا یک اتصال به شبکه در گره اتصال شبکه ملی شرقی آنگلیا، نزدیک لافورد در اسکس داشته باشد.

انتظار می‌رود مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا تا سال ۲۰۳۰ به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 747800

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت