Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با تأکید بر اینکه مزار شهدای گمنام شهرضا در کنار مصلی باید از این وضعیت خارج و ساماندهی شود، اظهار داشت: طرح‌های مختلفی برای مصلی و مزار شهدای گمنام ارائه شده است و نخبگان باید برای این طرح‌ها نظر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حرمت این شهدای گمنام باید حفظ شود و به مرکزی برای تجمع فرزندان انقلاب تبدیل شود، افزود: قرارگاه فرهنگی شهرضا تشکیل شد تا اولویت‌های فرهنگی سنجیده شود و یک هم‌افزایی برای برنامه‌های فرهنگی ایجاد شود و چندین برنامه فرهنگی ممتاز در طول سال برای شهرستان در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان عنوان کرد: باید تحول مدیریتی در سطح کشور، استان اصفهان و شهرستان شهرضا انجام شود، رویکرد دولت جدید یک رویکرد بسترسازی برای ورود جوانان مؤمن، انقلابی و کارآمد در عرصه‌های مدیریتی است، این رویکرد را رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش مطالبه کردند.

عدم تعامل بین مسؤولان شهرضا و خبرنگاران ممنوع

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان تحول در بخش‌های مدیریتی در شهرستان شهرضا هستند، تصریح کرد: باید عرصه ورود جوانان به بخش مدیریتی شهرضا فراهم شود، مدیران باید کارآمد و متعهد باشند.

جعفری با بیان اینکه هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان در یک‌سال گذشته در پروژه‌های شهرستان شهرضا در قالب ۱۰۶ پروژه هزینه شده است، بیان کرد: اقدامات خوبی در سطح شهر از دهه فجر سال گذشته تا امسال انجام شده است،

جعفری با بیان اینکه باید اختیارات را به استان و شهرستان‌ها داد تا در هر حوزه‌ای بتوانند بر اساس وضعیت شهرستان خود تصمیم‌گیری کنند، بیان کرد: هیچ فاصله‌ای بین مسؤولان شهرستان و رسانه‌ها و عدم تعامل نباید وجود داشته باشد، در شرایط کنونی کشور وظیفه داریم اورژانسی وضعیت را بازسازی کنیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به موضوع آب شهرضا گفت: آب یک موضوع دارای اولویت کشوری، استانی و شهرستانی است و چندین مشکل از این نظر در شهرضا وجود دارد، نخست اینکه جدول منابع و مصارف در شهرستان مشخص نیست، در حوزه مصارف فقر اطلاعات داریم، باید مشخص شود چند درصد سهم شرب، دام، فضای سبز و محیط زیست، صنعت و کشاورزی است تا بتوان در راستای افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی اقدام کرد.

ساخت و ساز غیرمجاز در ۷۵ نقطه از شهرضا

وی با تأکید بر اینکه کیفیت و کمیت آب بسیار مهم است، اضافه کرد: منابع آب شهرضا تنها متکی به چاه‌های آب است، چندین طرح برای انتقال آب به شهرضا وجود دارد و باید یک برنامه بلندمدت داشته باشیم تا آب پایدار برای شهرضا تأمین شود.

جعفری ادامه داد: تعداد چاه‌های غیرمجاز شهرستان شهرضا زیاد است و بخش عمده‌ای از چاه‌های مجاز هم کنتور هوشمند ندارند، بخشی از مشکل آب هم مربوط به پرت بالای آب است، شبکه خطوط آبرسانی شهرستان فرسوده و قدیمی است و باید اصلاح شود.

فرماندار شهرضا با انتقاد از عدم سرمایه‌گذاری در صنعت پساب شهرضا، افزود: ۴۸ درصد از فاضلاب شهرضا تاکنون تکمیل شده است، باید تلاش کنیم در چند سال آینده باقی‌مانده را تکمیل کنیم، شهرداری و صنعت از مشتریان پساب هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان شهرضا طرح تفصیلی است، عنوان کرد: در بیش از ۷۵ نقطه از اطراف شهر ساخت و ساز غیرمجاز انجام شده است، زمین در برخی مناطق حاشیه‌ای با قیمت شهر یکسان است، حاشیه‌ای که خارج از محدوده است و خدمات دولت ندارد، این اتفاق نشان می‌دهد اشتباهاتی در گذشته وجود داشته است.

جعفری با بیان اینکه بافت فرسوده شهر باید در طرح تفصیلی دیده شود، گفت: در طرح جهش تولید مسکن باید اولویت با احیای بافت فرسوده باشد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه کار رسانه جهاد تبیین است، افزود: امروز جهاد تبیین در راستای امیدآفرینی در جامعه نیاز است، جامعه نیازمند امید است، شعاری که در گذشته داده شد اما خلاف آن عمل شد، امید را به مذاکره با بیگانه گره زدند و نتیجه آن شد که می‌بینیم.

وی با بیان اینکه شأن رسانه و خبرنگار، نقادی است اما باید یک پیوست امیدآفرینی در هر نقد نیز باشد، ادامه داد: اراده و توانایی و دانایی باید برای حل مشکلات به کار گرفته شود، بعضی از مشکلات نیاز به پیش مقدمه و طی کردن مراحلی دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید امیر جعفری فرماندار شهرضا مدیران شهرضا تحول مدیریتی فرماندار شهرضا شهرستان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان