Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: طرح ساماندهی حمل و نقل شهری برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر از جمله مهاباد در دستور کار قرار دارد که اجرای سریع آن یکی از ضروریات و مطالبه اصلی شهروندان است.

وی با بیان اینکه امروز ترافیک به یک علم تبدیل شده است، ادامه داد: با اجرایی شدن طرح ساماندهی حمل و نقل، تصمیمات شورای ترافیک شهر نیز براساس آن به صورت هدفمند انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدتی برای کاهش بار ترافیکی شهر تا اجرایی شدن طرح ساماندهی حمل و نقل باید اجرا شود گفت: ایجاد پیاده راه ها در سطح شهر و کمتر شدن استفاده از خودرو در هسته مرکزی شهر نیز می تواند به ساماندهی وضعیت موجود کمک کند.

قادری اضافه کرد: استفاده از سایر مناطق شهری و ایجاد هسته های مرکزی دیگر در سطح شهرستان در کنار فرهنگ سازی در جامعه از دیگرهای راهکارهای کاهش بار ترافیک و جلب رضایت بیشتر شهروندان خواهد بود.

وی ضمن استقبال از اجرای طرح های تشویقی و فرهنگی برای استفاده از دوچرخه در بین مردم تاکید کرد: دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل ارزان و سالم علاوه برای ارتقای سلامت روح و روان مردم می تواند در امر کاهش بار ترافیکی بسیار موثر باشد.

طرح جامع ترافیکی در مهاباد اجرا می شود

شهردار مهاباد نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح جامع ترافیکی با هدف ساماندهی وضعیت ترافیک شهری، ساماندهی دست فروشان و سد معبر، اصلاح هندسی تقاطع و همچنین معابر توسط کارشناسان این حوزه در دستور کار قرار گرفته است که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

بابک رستم پور با بیان اینکه مصوبات جلسه شورای ترافیک باید ضمانت اجرایی داشته باشد، اضافه کرد: متاسفانه تاکنون هیچ طرح جامع ترافیکی در شهر مهاباد اجرایی نشده است تا بتوان براساس آن نسبت به حل مشکلات ترافیک شهری قدم برداشت.

اصلاح وضعیت راه های مواصلاتی، رنگ آمیزی مسیرها، ایجاد سرعت گاه، ساماندهی تاکسی های اینترنتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که برای آنها نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از شهرهای مهم گردشگرپذیر شمال غرب کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد ریاست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آذربایجان غربی ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد آذربایجان غربی ترافیک ترافیک شهر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش رضوی ظهر شنبه در گفت وگو باخبرنگاران با بیان این که چالوس یک شهر خطی و دارای محدودیت‌هایی است، افزود: محدودیت‌های کوه، جنگل و دریا سبب شده تا چالوس به شهر خطی تبدیل شود.

وی با عنوان این که ایجاد جاده‌های موازی از جمله راهکارهای برای برون رفت از ترافیک است، افزود: ایجاد رینگ دوم شهری از طرح‌هایی است که سبب رفع گره ترافیکی می‌شود.

وی ایجاد پیاده روی و دوچرخه سواری در کنارگذر رودخانه و ساحل را از برنامه‌های پیش روی ذکر کرد و گفت: ایجاد پل دوستی و طبیعت بین نوشهر و چالوس از جمله طرح‌های پیشنهادی در منطقه به شمار می‌رود.

رضوی ایجاد جاده‌های موازی و رینگ شهری را از جمله طرح‌ها برای رفع معضل ترافیکی خواند و گفت: اتصال پل آبنما به رادیو دریا و اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله از دیگر طرح‌ها برای کاهش بار ترافیکی است.

رئیس شورای شهر چالوس روشنایی معابر وخیابان ها را از دیگر طرح‌های مدیریت شهری برشمرد وگفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای خرید و نصب روشنایی‌ها صرف شده است.

وی با بیان این که ۳۷ کیلومتر کانال در دست ساخت است، افزود: مکانیزه کردن کانال رادیو دریای چالوس نیز در دست اقدام است.

رضوی میزان هزینه کردن برای اجرای طرح آسفالت در محلات را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در سال جاری خرید زمین و آماده سازی و تجهیز پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر چالوس کشتارگاه را یکی از دغدغه‌های محلات چالوس ذکر کرد و گفت: در این دوره با احداث کشتارگاه جدید این معضل بزرگ از محله عسل سر برداشته می‌شود.

رضوی زباله را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری چالوس ذکر کرد و گفت: ظرفیت نیروگاه زباله سوز نوشهر بیش از ۲۰۰ تن است و برای امحای زباله چالوس در این نیروگاه هزینه پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که بودجه هزار و ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفت، افزود: این بودجه در حوزه‌های مختلف عمرانی، جاری و غیره تدوین شده است.

وی گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان از بودجه جاری و مابقی عمرانی است.

کد خبر 6089812

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت