Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک،  سیدمجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌ قرچک، اظهار کرد: پروژه‌های پیشنهادی در حوزه‌های ورزشی مجموعه شهرستان‌های استان تهران برای نشاط اجتماعی در میان دانش‌آموزان لازم است اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی بررسی سرانه‌های مرتبط با دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران که هم در حوزه سرانه فضای آموزشی و پرورشی، با نُرم میانگین کشوری فاصله معناداری را دارد و برای ترمیم این فاصله باید اتفاقات خوبی رقم بخورد؛ هم درحوزه اعتبارات دولتی که مرتبط با حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت است و هم درحوزه‌های مرتبط با نوسازی و تجهیز مدارس پیگیری‌هایی در حال انجام است و نیازسنجی را انجام داده‌ایم و پیگیر این موضوعات هستیم که اتفاقات خوبی در سطح شهرستان های استان تهران بیافتد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از نگاه خوب خیرین مدرسه‌ساز در راستای توسعه فضاهای ورزشی تشکر کرد و گفت: امروزه با توجه به اینکه فعالیت‌ها به طور مشارکتی انجام می‌شود، بخشی از پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند از طریق مدارس، اولیا، معاونت تربیت بدنی و سلامت همراهی شده‌است.

هاشمی خاطرنشان کرد: نگاه ما بر این است که بتوانیم با همین دیدگاه مشارکت جویانه فعالیت‌ها را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز برنامه‌ریزی خواهد شد، توسعه فضاهای ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی به تعداد ۵۰ مجموعه در سطح شهرستان‌های استان تهران و ۱۱ مجموعه سالن ورزشی است که امروز کلید خواهد خورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در خصوص روند فعالیت مدارس شهرستان‌های استان تهران با توجه به شرایط کرونا تاکید کرد: همچنان با نگاه ستاد ملی کرونا پیش می‌رویم و مدارس باز هستند؛ به طور استثنائی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اگر در مدارس بیماری باشد، دانش‌آموزان با تست رصد می‌شوند و آن مدرسه به طور موقت فعالیتش مجازی خواهد بود و به هیج وجه تعطیلی را نخواهیم داشت.

هاشمی با اشاره به آمار واکسیناسیون دانش‌آموزان که مربوط به دو هفته قبل بوده‌ است افزود: قریب به ۹۴ درصد دانش‌آموزان، دو دز کامل واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: نیاز است یک نگاه فرهنگی در خصوص تشویق واکسیناسیون انجام گیرد که البته دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران بیشترین مشارکت را در واکسیناسیون داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: واکسیناسیون برخی از دانش‌آموزان به دلایلی همچون بیماری‌های زمینه‌ای و مبتلا شدن به کرونا و غیره به تعویق افتاده و با مشارکت حداکثری آن را نیز تکمیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان های استان تهران آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم