Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، بیان داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل، پرونده‌ای در کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا تشکیل شد و برای دستگیری متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی اظهار کرد: شاکی اظهار داشت، یازدهم آبان‌ماه سارق یا سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل درب وارد منزل وی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جمعاً به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون تومان سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقین و کشف جرم انجام گرفت که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی پی‌جویی جرم هویت مرتکب به نام عزیز که از سارقان سابقه دار است، به دست آمد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه پیگیری موضوع مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری ۱۳۹ مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده‌اند، سریعاً هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام و متهمین حسب دستور بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ کارآگاه شریفی افزود: در تحقیقات انجام شده، متهم منکر سرقت بوده، لیکن با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به بزه منتسبه و سرقت از منزل شاکی اعتراف کرد و شیوه و شگرد خود را اینگونه عنوان کرد که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل‌ها استفاده کرده و منازلی که صاحبخانه در آن حضور نداشته و برق آنجا خاموش بوده، شناسایی و اقدام به سرقت می‌کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: در حال حاضر متهم و همدستش در پایگاه دوم تحت نظر بوده و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سایر جرائم احتمالی از سوی ایشان کماکان در دستور کار است.

کد خبر 659076 برچسب‌ها سارق - سرقت پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق سرقت پلیس آگاهی پایگاه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود