Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رفع تصرف بیش از ۳۵ هزار متر مربع (۳۵ هکتار ) از اراضی ساحلی در استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر به نقل از دادگستری استان بوشهر، علی جمادی به حفظ حریم  60 متری دریا اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور در خصوص رفع تصرفات حریم  دریا پس از صدور دستور قضایی با همکاری مسئولان استانداری بوشهر و ادارات متولی اراضی دولتی از جمله اداره‌کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی و مساعدت نیروی انتظامی به سرعت مستحدثات غیرقانونی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز تخریب و سواحل و حریم دریا به میزان بیش از 350 هزار متر مربع  معادل 35 هکتار در شهرستان‌های استان بوشهر رهاسازی و رفع تصرف شد که جهت استفاده عموم مردم آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفع تصرف حریم 60 متری سواحل در استان بوشهر/ تأسیسات غیرضروری تا 10 روزه آینده رفع تصرف می‌شوند + فیلمپروژه "رستوران دریایی آستارا" برای آزادسازی سواحل متوقف شدبیش از 15 هکتار از حریم سواحل خلیج‌فارس در شهرستان کنگان رفع تصرف شدسواحل استان گلستان عاری از ساخت‌ و‌ سازهای غیرمجاز شداستاندار هرمزگان: سواحل آزاد شده استان هرمزگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: پیگیری لازم جهت رفع تصرف موارد باقیمانده اراضی تحت تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی در دستور کار است که پس از سیر روند قانونی و تکمیل تحقیقات با صدور دستور قضایی، بلافاصله نسبت به رفع تصرف و آزادسازی آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند