Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشور گفت: در طول یکسال گذشته با پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سلمان دانشور، قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی صبح امروز در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: مهمترین و اساسی ترین رسالت کمیته امداد شناسایی استعدادهای بالقوه و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است که بتوانند با کارآفرینی و اشتغالزایی استعدادهای بالقوه خود را به فعلیت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر همین اساس و از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان سهم خراسان رضوی برای جذب اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع بانک ها تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان برای ۱۵ هزار طرح اشتغالزایی جذب و برای ۱۸ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

دانشور بیان کرد: با وجود اینکه در کمیسیون تلفیق برای سال آینده ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای کل کشور تصویب شده ما باید این میزان اعتبارات را نیز به دو برابر نیز افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۳۵ نفر افراد تحت حمایت در خراسان رضوی مستمری دریافت می کنند، گفت: این در حالی است که اگر برای هر نفر حداقل یک میلیون تومان در نظر بگیریم این رقم باید ۳۱۷ میلیارد تومان باشد اما ما در ماه آبان ۱۲۳ میلیارد تومان پرداختی داشتیم و این یعنی ۱۹۴ میلیارد تومان برای حداقل پرداختی ها کسری داریم.

قائلم مقام کمیته امداد خراسان رضوی به راه اندازی سامانه کیوآرکد در سطح استان اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این سامانه در چندماه گذشته به اندازه ۳۰ سال قبل صدقات جمع آوری شده و از طرفی چالش رسوب پول ها را نداریم و همچنین دسترسی آسان برای کمک به نیازمندان نیز مهیا شده است.

مدیران دستگاههای اجرایی به جای بیان مشکلات به دنبال رفع آن باشند

فرماندار تربت حیدریه گفت: در سطح جامعه مشکلات زیاد داریم و مدبر باید برای حل مشکلات فکر کند و راهکار ارایه و نباید فقط آن را بیان کند چرا که مردم همه این مشکلات و معضلات را می بینند و می دانند.

علی اکبر کی پور افزود: امام راحل الگوی جدیدی در جهان مطرح کرد که خیلی از علمای معاصر نتوانستند این ابتکار را انجام بدهند و ثمره این الگو به تشکیل نظام اسلامی منجر شد و امروز اگر نقصی در عملکردهای مدیریتی ملاحظه می شود به افراد بر می گردد و باید هرکس در حیطه کاری خود مشکلات را حل کند.

وی بیان کرد: ذکر اینکه اختیار نداریم یا احساس و توانایی نداریم مناسب یک مدیر نیست، باید ما می توانیم را در خود صرف کنیم که مستلزم آن مدیریت جهادی است که هم فکر و هم عمل می خواهد.

فرماندار تربت حیدریه اضافه کرد: کار جهادی زمانی معنا پیدا می کند که در پی حل مشکل باشیم لذا این مدیرت مختص زمانی است که مشکلات وجود دارد.

کی پور خاطر نشان کرد: باید سیستم زیر مجموعه را در اختیار قرار بگیریم و مدیریت کتیم بعد مشکل مردم را حل کنیم و این تسلط و کنترل از شرایط یک مدیر است که انتظار می رود در ادارات اعمال شود.

در تزریق دوز سوم از میانگین کشوری پایین تر هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در حالی که میانگین تزریق دوز سوم واکسیناسیون کشوری ۳۳ درصد است اما متاسفانه در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه این میزان ۲۴ درصد است و از طرفی میزان رعایت دستورالعمل ها کمتر از ۵۰ درصد شده است.

دکتر حسین ابراهیمی پور بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ نفر بعلت ابتلا به کرونا بستری هستند که ۳۶ نفر در بیمارستان نهم دی و مابقی در بیمارستان رازی نیز بستری هستند، ضمن اینکه ظرفیت تخت های یمارستانی برای کرونا ۳۵۰ تخت است و داروی مورد نیاز هم در انبارها موجود است.

وی با اشاره به اینکه در طول یک هفته گذشته ۶ نفر فوت کردند، افزود: تست سه نفر از این افراد مثبت اعلام شده، لذا از همه مردم تقاضا داریم نسبت به تزریق دوز سوم واکسن اقدام تا حداقل میانگین شهرستان در هر سه دوز واکسن به ۷۰ درصد برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان کمیته امداد تربت حیدریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد