Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:03:53 GMT

دستگيري سارقان خانه‌هاي خالي در پايتخت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۵۸۷

خبرگزاری آریا-رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق منزل که پس از اطمینان از حضور نداشتن صاحبخانه، اموال باارزش آن را سرقت می‌کردند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی بیان داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل، پرونده‌ای در کلانتری 133 شهرزیبا تشکیل شد و برای دستگیری متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، یازدهم آبان ماه سارق یا سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل درب وارد منزل وی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقین و کشف جرم انجام گرفت که با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی پی جویی جرم هویت مرتکب به نام عزیز که از سارقان سابقه دار است، به دست آمد.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه پیگیری موضوع مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری 139 مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده اند، سریعاً هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام و متهمین حسب دستور بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.
سرهنگ کارآگاه شریفی افزود: در تحقیقات انجام شده، متهم منکر سرقت بوده، لیکن با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به بزه منتسبه و سرقت از منزل شاکی اعتراف کرد و شیوه و شگرد خود را اینگونه عنوان نمود که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل‌ها استفاده کرده و منازلی که صاحبخانه در آن حضور نداشته و برق آنجا خاموش بوده، شناسایی و اقدام به سرقت می‌کردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: در حال حاضر متهم و همدستش در پایگاه دوم تحت نظر بوده و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سایر جرائم احتمالی از سوی ایشان کماکان در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری سارقان پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود