Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آلمانی مرسدس بنز پیش بینی کرد که تا رسیدن نیمه دوم دهه جاری میلادی کارخانه‌هایی خواهد داشت که فقط خودروهای الکتریکی (EVs) تولید خواهند کرد اما خطوط تولید را مطابق با تقاضای بازار منعطف نگه می دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت آلمانی مرسدس بنز پیش بینی کرد که تا رسیدن نیمه دوم دهه جاری میلادی کارخانه‌هایی خواهد داشت که فقط خودروهای الکتریکی (EVs) تولید خواهند کرد اما خطوط تولید را مطابق با تقاضای بازار منعطف نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورج برزر، مدیر تولید این شرکت در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که این خودروساز پیش‌بینی می‌کند که برخی از خطوط تولید خود را در کارخانه‌ها حتی زودتر به طور کامل به خودروهای برقی اختصاص خواهد داد.

وی در ادامه گفت: ساخت یک کارخانه جدید خودروهای الکتریکی زمان می برد. ما رویکرد دیگری را در پیش گرفته ایم.

مرسدس بنز از مدل برقی خودروی پرچمدار خود رونمایی کردمرسدس بنز خودروهای لوکس خود را در آمریکا به علت نقص فنی فرا می‌خواند

این مقام شرکت مرسدس بنز افزود: ما مطمئناً در چند سال آینده خطوطی خواهیم داشت که فقط خودروهای برقی تولید می کنند... همچنین شاهد روی آوردن کل کارخانه ها به تولید خودروهای برقی هستیم - این موضوع برای نیمه دوم دهه (2020) است.

بر اساس این گزارش، این خودروساز ممتاز همچنین تولید مدل EQE خود را که سپتامبر گذشته در نمایشگاه IAA Mobility در اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد، در شهر برمن آلمان آغاز خواهد کرد و به دنبال آن در پکن و توسکالوزا تولید خواهد شد.

 مرسدس در حال سرمایه گذاری و ریسک روی این مدل بوده است که یک اقتباس از مدل کلاس E با قابلیت طی کردن مسافت نهایت 660 کیلومتر محسوب می‌شود.

برزر گفت: با افزایش تولید مدل EQE در برمن و بعداً در پکن، ما وارد بخشی می‌شویم که می‌توانیم با حجم بسیار بالاتری عرضه کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو خطوط تولید مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست