Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@04:21:09 GMT

سیاست یک بام و دو هوا از باشگاه استقلال!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۶۹۲

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ از ابتدای فصل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تاکید داشت که این تیم از حاشیه ها دوری می کند و خودش در این زمینه اجازه بروز هیچ اتفاقی را نخواهد داد اما اکنون این تیم پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با یک حاشیه بزرگ رو به رو شده است. وریا غفوری، کاپیتانی که مجیدی علاقه زیادی مطابق گفته ‌هایش برای دیدن جام قهرمانی در دستانش دارد، روز گذشته در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت! سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: "با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بر اساس منابع موثق در تمرین روز گذشته غفوری همانطور که مصاحبه ‌اش هم اعلام کرد مصدومیت ناخن پایش اجازه ندارد نتوانست به فعالیت ادامه بدهد و با ناراحتی به رختکن رفت که این رفتار او بی انضباطی تلقی شده و ظاهرا طی یک سوتفاهم در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

استقلال که در مسیر کسب جام قهرمانی لیگ برتر و پایان ناکامی 10 ساله آبی‌ها در لیگ برتر قدم گذاشته درحالی دچار یک حاشیه خودساخته شده که سرمربی تیم در قبال برادرش و مورد انضباطی چنین رفتار شتاب زده در اطلاع رسانی و انتشار خبر جریمه فرزاد مجیدی نداشت. اگر در سایت رسمی باشگاه استقلال نام فرزاد مجیدی را جستجو کنید پیش از خبر بازگشت او به تمرین پس از جریمه انضباطی هیچ اطلاع رسانی‌ ای در مورد اینکه او از سمت فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته باشد، وجود ندارد و سرمربی در کنفرانس خبری بود که در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد برادرش جریمه شده است.

مجیدی که در صحبت‌ هایش تاکید بسیار بالایی برای همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت استقلال دارد باید این سوال را از خود بپرسد که بهتر نبود، چنین رفتار شتاب زده‌ای در فاصله کوتاه تا مسابقات حساسی مانند شهرآورد پایتخت و همچنین مقطع حساس برای حفظ صدرنشینی جدول رده بندی مسائلی که به قول خودش درون خانوادگی هستند را بدون سروصدا حل می‌کرد یا اینکه اکنون پاسخگو بودن به حاشیه خودساخته بیشتر سود دارد؟

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد پرسپولیس فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال ایران یحیی گل محمدی استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر ایران وریا غفوری هیات مدیره پرسپولیس اخبار مرتبط مجیدی، وریا را اخراج کرد مهدی عبدی: استقلال خوب است تا وقتی ما نباشیم کنفرانس استقلال برگزار نشد، بازی فردا لغو می‌ شود؟ عضو هیات مدیره استقلال: سلطانی‌ فر مدیران بله قربان‌ گو را انتخاب می‌ کرد واکنش خاکپور به پیشنهاد قائم مقامی باشگاه پرسپولیس درویش: بدهی مدیران گذشته به ارث رسیده است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) سیاست یک بام و دو هوا از باشگاه استقلال! جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر انتقال سهام عدالت متوفیان به وارثان ممکن شد آشنایی با مهارکننده های ویروس کرونا محدودیت های رنگ بندی کرونایی تغییر می کند؟ صحبت های تند تقی‌پور علیه منتقدین طرح صیانت ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) هیوندای توسان کمتر از ۲ میلیارد شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اگر روزی ۳ثانیه وزنه بزنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ سوپر مارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ​امیرعبداللهیان: در موضوع تضمین، ابتکار عملی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم ۲۴ کشور در فهرست تحریم های آمریکا عملکرد مغز انسان پس از مرگ چگونه است؟ ایران مجاز به گرفتن وام از روسیه شد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۳ اسفند) تکلیف ارز ترجیحی امشب روشن می شود پیش بینی بورس فردا چهارم اسفند / شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صعود می کند؟ وانت دو کابین کاپرا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) نقدینگی از ۴۵۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد علت خوردن بیش از حد نمک در برخی افراد چیست؟ ون اینرودز بهمن موتور ( مشخصات فنی + قیمت ) طرح صیانت تصویب شد ۶ ماه فرصت به شهرداری برای راه اندازی پرداخت الکترونیک در تاکسی ها لاکچری سواری چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ۲۶ هزار میلیارد ریال سود واسطه گری پولی بانک اقتصاد نوین آغاز پروازهای کارگو میان ایران و قطر در هفته های آینده ارزش کل معاملات بورس امروز از سه هزار میلیارد تومان عبور کرد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده «کریپتولند» قطر همچنان خارج از ده شریک اول تجاری ایران مذاکرات در بلاتکلیفی قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۳) دلار افزایشی شد / بازار از خشم روسیه ترسید؟ دستور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پی حادثه تبریز بررسی نحوه تغییر پذیرش در کنکور نحوه بیمه شدن زائران کاروان های زیارتی اعلام شد بازداشت یکی از مدیران استان قزوین به اتهام اختلاس دست های پنهان جلوی رشد بورس را می گیرند؟ بهای نفت از ۹۹ دلار در هر بشکه فراتر رفت قیمت اتو، از حقوق کارگران پیشی گرفت سیاست روسیه، ایران و قطر در بازار گاز روسیه، بازارهای جهانی را به آشوب کشید جهش ۱۴۰ میلیونی قیمت پراید! نمادهای پالایشی مورد توجه حقیقی های بورس امروز قرار گرفتند شاخص کل با رشد سه هزار واحدی معاملات را به پایان برد خواص معجزه گر خار مریم که نمی دانستید! برگزاری شش نشست کمیسیون مشترک اقتصادی با همسایگان در ماه های اخیر بعد از خوردن قهوه برای مغز چه اتفاقی می افتد! ‏دوران‌ بدزبانی با خبرنگاران‌ گذشته است بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال ایران یحیی گل محمدی استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر ایران وریا غفوری هیات مدیره پرسپولیس باشگاه استقلال جدول قیمت کامل ۳ اسفند ۱۴۰۰ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است