Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما باید تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه نباشند، زیرا قرار نیست ۳ امتیاز همه بازی‌ها را بگیریم و به صدر جدول برویم.

خبرگزاری میزان - محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پس از بازی با پدیده با بازیکنان تیم صحبت‌هایی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرس و نگرانی‌هایی در بازیکنان تیم وجود دارد، زیرا هفته‌هاست که تیم در پایین جدول قرار دارد و اعتماد به نفس بازیکنان از بین رفته است.

*همه تلاش خود را کرده‌ایم تا نگرانی و ترس در وجود بازیکنان نباشد و با وجودشان بازی کنند و هر اتفاقی که رخ دهد طبیعت فوتبال است.

*اینکه از قبل استرس و نگرانی داشته باشیم ممکن است باعث باخت تیم شود و امیدواریم از این بازی به بعد بازیکنان با همه وجودشان بازی کنند و توانایی که دارند را در زمین ارائه دهند.

*بازیکنان ما باید تا آخرین لحظه بجنگند و نگران نتیجه بازی نباشند، زیرا ما قرار نیست ۳ امتیاز همه بازی‌ها را بگیریم و به صدر جدول برویم. ما فقط با تیم‌هایی که برای نیفتادن تلاش می‌کنند رقابت داریم و این کار سختی نیست. امیدوارم از بازی فردا این اتفاق رخ دهد و بتوانیم امتیاز بازی‌های پیش رو را کسب کنیم و به نقطه‌ای امن در جدول برسیم.

*بازی فردا با فولاد خوزستان بازی سختی است. فولاد یک مجموعه و تیم بسیار خوب است و ما امیدواریم از این بازی با دست پر خارج شویم.

*کارت بازیکنان ما صادر شده است و می‌توانیم در بازی فردا از آن‌ها استفاده کنیم. آمدن بازیکنان جدید به ما کمک می‌کند و دست ما را پر می‌کند.

*در بازی قبل اگر از پدیده که یکی از رقبای ماست می‌توانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم و امتیاز بگیریم فاصله خودمان را حفظ می‌کردیم. با توجه به اینکه دستمان پر است امیدواریم بتوانیم بازی بهتری از خودمان ارائه دهیم.

*من وابستگی به تیم نفت دارم و علاقه‌ای میان من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد و من دوست دارم به این تیم کمک کنم. شرایط امسال بدتر از سال گذشته بوده است. من یک کار ریسکی را به خاطر دلم انجام دادم، زیرا فکر می‌کنم که می‌توانم به این تیم کمک کنم. همه باید کمک کنند تا نفت مسجدسلیمان در لیگ بماند. این کار از سال گذشته سخت‌تر است، اما امیدواریم با کمک هم بتوانیم این کار سخت را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: تاجدار: با تمام توان آمدیم تا امتیاز بگیریم/ در زدن ضربات آخر استرس داشتیم

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محمود فکری نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان محمود فکری نفت مسجد سلیمان لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز