Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:33:58 GMT

کاتالوگ آنلاین دیجیتال چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۹۷۵۱

کاتالوگ آنلاین دیجیتال چیست؟

کاتالوگ الکترونیکی به کاتالوگی می توان گفت که نیازی به چاپ ندارد و آن را آنلاین می توان دید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاریک وب، کاتالوگ الکترونیکی یا کاتالوگ آنلاین یا کاتالوگ دیجیتال محصولی است از سایت ساز کاریک که کاربردهای مهمی امروزه برای کسب و کارهای مختلف دارد. کاتالوگ الکترونیک آنلاین  بسادگی در گوشی موبایل، لب تاپ و تبلت و کامپیوتر قابل نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس همیشه و همه جا همراه شماست.

معرفی کاتالوگ الکترونیکی

ابهامات زیادی درباره تعریف کاتالوگ الکترونیک وجود دارد برخی آن را همان وب سایت می دانند برخی انیمیشن و تیزرهای کار شده و منسوخ شده روی سی دی های مالتی مدیا را کاتالوگ می دانند . دیگر سی دی های مالتی مدیا و چند رسانه ای  یک کاتالوگ الکترونیک به شمار نمی آیند، چون  به دلیل  حجم بالای آن ها شما ناچارید  همیشه از ابزارهای ذخیره سازی مثل DVD و یا فلش مموری استفاده کنید.

کاتالوگ الکترونیک محصولی از پلتفرم نوآور کاریک(سایت ساز) است https://karikweb.com

کاتالوگ الکترونیکی چیست؟

کاتالوگ الکترونیکی، فیزیکی و قابل لمس نیست. کاتالوگ الکترونیک روی بستر وب پیاده سازی می شود و شباهت های زیادی با وب سایت دارد .

تفاوت کاتالوگ الکترونیک با وب سایت

کاتالوگ الکترونیک از جهت بستر و تکنولوژی همان وب سایت است ولی از لحاظ نوع طراحی گرافیک و چیدمان و دسترسی پذیری کاربر و صفحه بندی متفاوت است .

۱. صفحه بندی شماره ای دارد و مانند وب سایت اسکرول بار ندارد.

۲. امکان چند رسانه ای برای پخش فیلم و صدا دارد

۳. وب سایت متن محور است و بیشتر برای موتور جستجو گوگل هم پیاده سازی می شود اما مخاطب کاتالوگ فقط کاربر است و عکس محور طراحی می شود.

۴. سرعت لود و دسترسی کاربر بالاتر است

۵. در یک لحظه به همه صفحه ها و بخشها امکان دسترسی وجود دارد

۶. گلچینی از محصولات و خدمات شرکت است و در یک نگاه باید یک شرکت را معرفی کند.در وب سایت تقریبا همه محصولات واطلاعات کاربر وجود دارد

مزایای کاتالوگ الکترونیک  حذف نسخه های سنتی و چاپی کاتالوگ.  هزینه تولید بسیار اندک نسبت به کاتالوگ کاغذی  امکانات چند رسانه ای مانند پخش فیلم و صدا و...  امکان اشتراک گذاری و نشر ساده  حجم بسیار پایین نسبت به مالتی مدیا  امکان مدیریت محتوا  امکان قیمت گذاری لحظه ای  پویایی و تغییرپذیری بالارپانسیو بودن  گسترش پذیری و قابلیت سفارشی سازی کاتالوگ الکترونیک به صورت نامحدود .  دسته بندی محصولات کاتالوگ به صورت نامحدود  داشتن گالری عکس در صفحات کاتالوگ  امکان جستجو در متن صفحات کاتالوگ

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاتالوگ الکترونیکی سایت ساز کاتالوگ الکترونیکی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی