Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش (نغمه‌های بهشتی ۸) ضمن گرامیداشت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در تبریز گفت:  هنر روح زندگی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر  انقلابی، ولایی، مقتدر، مردمی و مکتبی بودن، یک ارتش هنرمند نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اساسا زندگی بدون هنر، زندانی بیش نیست. معمولا کسانی که از زندگی خود لذت نمی‌برند با هنر فاصله دارند. سبک زندگی هنرمندان فهیم و سلیم معمولا متفاوت با کسانی است که از هنر بی‌بهره هستند و زندگی هنرمندانه بهتر و دلپذیرتر است.

ئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: ما موظف هستیم به عنوان یک سازمان فرهنگی، چراغ هنر را در ارتش روشن و روشن‌تر نگه داریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم. ما در هر جا قناعت کنیم، در توسعه و تقویت هنر در ارتش، سخاوتمندانه عمل می‌کنیم. ما در این زمینه از حمایت حداکثری هیئت رئیسه هنردوست و هنرپرور ارتش برخورداریم و هنر در ارتش جایگاه بسیار والایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تاکید کرد: در میان هنرهای ۷گانه یا به عبارتی هنرهای ۸گانه، موسیقی رتبه نخست را دارد. البته موسیقی هم شاخه‌های مختلفی دارد و در میان این شاخه‌ها، موضوع سرود جایگاه بالاتری دارد. نیاز به موسیقی همانند نیاز انسان به غذا است. همانگونه که برای ادامه حیات طبیعی نیاز به غذا داریم، برای ادامه حیات روح هم نیاز به غذای روحی داریم که از جمله غذاهای روحی، سرود و ترانه های فاخر است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه انقلابی، ولایی، مقتدر، ظفرمند، مردمی و مکتبی است، یک ارتش هنرمند نیز است. گنج‌های فوق‌العاده‌ای در ارتش در حوزه هنر وجود دارند که رسالت ما کشف و پرورش آنها است.

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش (نغمه‌های بهشتی ۸) در حالی به کار خود پایان داد که از ۲۵۰ اثر اولیه برای حضور در جشنواره، ۱۶۶ اثر به مرحله بعدی راه پیدا کرده و در نهایت ۴۸ اثر در جشنواری سراسری قضاوت شدند.

در این مراسم مجید اخشابی، نماینده هیات دواران هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش بیانیه هیات دوران را قرائت کرد و پس از آن برگزیدگان هشتمین جشنواره سراسری سرود ارتش معرفی و تقدیر شدند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار سرتیپ دوم هوشنگ ایرجی معاون تبلیغات و روابط عمومی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، همچنین روسای ادارات عقیدتی سیاسی تابعه نیز در این مراسم حاضر بودند.

برچسب‌ها عباس محمد حسنی مجید اخشابی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عباس محمد حسنی مجید اخشابی ارتش جمهوری اسلامی ایران عباس محمد حسنی مجید اخشابی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف