Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: تخفیف‌ها ادامه دار و شفاف خواهد شد، اما خبری از تخفیف ۹۰ یا ۶۰ درصدی نخواهیم داشت.

به گزارش قدس آنلاین، عباس تابش با اشاره به اینکه بر اساس قیمت تولید کننده بازرسی خواهیم کرد، اظهار کرد: قیمت تولید کننده برای ۷ هزار قلم کالا اجرا شده که برای ۴ هزار و ۵۰۰ قلم کالا کاهش پنج تا ۶۵ درصدی قیمت به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه به طور متوسط کاهش نرخ ۴۰ درصدی خواهیم داشت، بیان کرد: سهمیه شکر استان‌ها امروز تعیین و ابلاغ خواهد شد.

اولین مرحله طرح درج قیمت تولید کننده در آذر اجرا شد، دی مرحله دوم و سوم اجرایی شد و ۲۳ بهمن مرحله چهارم آن اجرا خواهد شد. مرحله پنجم که مرحله نهایی است هم اواسط اسفند اجرا خواهد شد. کالاهایی که در مرحله اول مشمول قیمت گذاری شدند امروز وارد بازار شدند و حالا اپر بخشی آن مشخص خواهد شد.

عده‌ای این روش را غلط و پر دردسر می‌دانند. حسن فروزان‌فرد، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که می‌گوید: مفهوم قیمت‌گذاری توسط تولیدکننده و در ابتدای زنجیره یک روش اشتباه است و در هیچ کجای دنیا چنین روشی انجام نمی‌دهند.

دولت‌ها برای ساماندهی اقتصاد و تورم و ناتوانی در مکانیزم‌های درست مالیات‌گیری، این گرفتاری را برای تولیدکنندگان در ایران ایجاد می‌کنند. درج قیمت تولیدکننده می‌تواند زمینه پیچیده‌تر شدن روابط بین مردم را در شرایطی که اوضاع اقتصادی خوبی هم ندارند بیشتر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عباس تابش رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سهمیه شکر استان ها قیمت تولید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی قرقیزستان و ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتسال افغانستان موفق شده بود عراق را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد.

به این ترتیب تیم‌های ملی فوتسال قرقیزستان و افغانستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6089064

دیگر خبرها

  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته