Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ به دنبال افزایش قیمت ارز در بازار آزاد و همچنین ورود اونس جهانی به کانال ۱۹۰۰دلار، قیمت طلا و سکه نیز در بازار امروز افزایشی بود.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، در قیمت ۱۱میلیون و ۸۸۳هزارتومان قیمت معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته سکه امامی در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۱میلیون و ۷۴۹هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده است؛ در حالی که این سکه روز گذشته با قیمت ۶میلیون و ۵۸۰هزارتومان معامله می‌شد.

همچنین قیمت ربع سکه به ۳میلیون و ۶۸۰هزارتومان رسیده که حدود ۲۰هزارتومان افزایش را نشان می‌دهد. ربع سکه روز گذشته در قیمت ۳میلیون و۶۷۸هزارتومان قیمت خورده است.

همچنین هر سکه یک گرمی در قیمت ۲میلیون و ۲۷۰هزارتومان خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی چندانی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه امامی نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب حباب سکه امامی، ۱۹۲هزارتومان، نیم سکه، ۸۶۵هزارتومان، ربع سکه، ۷۶۱هزارتومان، و سکه یک گرمی، ۸۴۱هزارتومان است.

بازار طلا و سکه معمولا مسیر خود را با دنباله‌روی از دلار آزاد و اونس جهانی مشخص می‌کند. به دلیل شدت گرفتن منازعات اوکراین و روسیه هم اونس جهانی در شب گذشته افزایشی شد و همچنین دلار آزاد کمی در مدار صعودی حرکت کرد. به همین دلیل قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل افزایشی شد.

در صورت ادامه این روند  یعنی افزایش دلار و همچنین انس جهانی، بازگشت سکه به کانال ۱۲میلیون تومانی دور از انتظار نیست. 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد نرخ ارز قیمت سکه قیمت طلا بازار طلا نیم سکه ربع سکه بهار آزادی اخبار مرتبط نوسان سکه امامی در کانال ۱۲میلیون تومان تقاضا در بازار طلا افزایش یافت دلار ۱۵۰تومان گران شـد قیمت دلار و یورو در آخرین روز هفته/ دلار با ۱۵۰تومان افزایش به ۲۵۹۰۰رسید تخلیه حباب سکه در انتظار تحولات نرخ ارز افزایش ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومانی قیمت سکه ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ تمجید اسطوره سرشناس فوتبال دنیا از بازیکن تیم ملی چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجیدی، اخراج وریا را علنی کرد اما برادرش را نه! جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر انتقال سهام عدالت متوفیان به وارثان ممکن شد آشنایی با مهارکننده های ویروس کرونا محدودیت های رنگ بندی کرونایی تغییر می کند؟ صحبت های تند تقی‌پور علیه منتقدین طرح صیانت ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) هیوندای توسان کمتر از ۲ میلیارد شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اگر روزی ۳ثانیه وزنه بزنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ سوپر مارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ​امیرعبداللهیان: در موضوع تضمین، ابتکار عملی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم ۲۴ کشور در فهرست تحریم های آمریکا عملکرد مغز انسان پس از مرگ چگونه است؟ ایران مجاز به گرفتن وام از روسیه شد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۳ اسفند) تکلیف ارز ترجیحی امشب روشن می شود پیش بینی بورس فردا چهارم اسفند / شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صعود می کند؟ وانت دو کابین کاپرا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) نقدینگی از ۴۵۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد علت خوردن بیش از حد نمک در برخی افراد چیست؟ ون اینرودز بهمن موتور ( مشخصات فنی + قیمت ) طرح صیانت تصویب شد ۶ ماه فرصت به شهرداری برای راه اندازی پرداخت الکترونیک در تاکسی ها لاکچری سواری چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ۲۶ هزار میلیارد ریال سود واسطه گری پولی بانک اقتصاد نوین بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت سکه قیمت طلا بازار طلا نیم سکه ربع سکه بهار آزادی جدول قیمت کامل میلیون تومانی ۳ اسفند ۱۴۰۰ روز گذشته سکه امامی حباب سکه قیمت سکه ربع سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟

نگارعلی_ کاهش تنش‌ها در منطقه به کاهشی شدن روند قیمت نفت کمک کرده‌است؛ نفت خام برنت در معاملات اواسط صبح آسیا به زیر ۸۹ دلار در هر بشکه سقوط کرد و وست تگزاس اینترمدیت کمی بیش از ۸۳ دلار قیمت خورد. از ابتدای صبح تا با به امروز، نفت برنت توانسته‌است کمی خود را بازیابی کند و ۸۹ دلار و ۲۴ سنت در هر بشکه قیمت خورده‌است.

انتظارات تغییر کرد

روز جمعه، وزارت بازرگانی آمریکا نرخ تورم ماه مارس را ۲.۷ درصد در مخارج مصرف شخصی گزارش کرد که نسبت به نرخ سالانه ۲.۵ درصدی در فوریه افزایش داشت.

از آغاز سال، داده‌های تورم ایالات متحده همچنان بازارها را شگفت‌زده کرده است و منجر به کاهش انتظارات فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره شده است. همان‌طور که گفته شد انتظارات از روند نرخ بهره در حال تغییر است؛ با توجه به سطوح بالا از تورم، بازار باید بر امیدها برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو غلبه کند؛ دورنمای افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو سیگنل صعودی برای بازار نفت است، چراکه نرخ‌های بهره بالا دلار آمریکا را گران می‌کند و حجم عظیمی از نفت در بازارهای جهانی با دلار آمریکا معامله می‌شوند و در نتیجه هزینه خریداران در بازار نفت بیشتر می‌شود.

ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟

در جبهه خاورمیانه، کاهش تنش‌ها امیدها برای پایان دادن به درگیری ها را دوباره زنده می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، نفت باید کاهش بیشتری پیدا کند زیرا خطر اختلال در عرضه با درگیری پایان می‌یابد. بلومبرگ، به نقل از وارن پترسون، رئیس استراتژی کالای ING، گفت که "خطرات ژئوپلیتیکی به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌است."

گفتنی است که متغیرهای زیادی بر نزولی شدن روند قیمت نفت تاثیر گذشته‌اند؛ یکی از مولفه‌های تاثیرگذار، گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش ۲.۷ میلیون بشکه‌ای موجودی انبارهای این کشور بود. از طرف دیگر محدود شدن انتظارات در خصوص به خطر افتادن عرضه در نتیجه تشدید تنش نظامی در خاورمیانه بر ادامه روند کاهش قیمت نفت تاثیر بیشتری گذاشته‌است. در واقع ضعف کوتاه مدت قیمت نفت منعکس‌کننده برخی انتظارات است که تنش‌ها ممکن است مهار شود. در واقع مشکل بازار نفت در حال حاضر مهار شدن تنش‌ها است؛ اجتناب از درگیری گسترده‌تر به معنای کاهش ریسک در بازارهای مالی و انرژی و توقف صعود قیمت نفت است.

بازار نفت در مشت اوپک پلاس

کارشناسان بر این باورند که اوپک پلاس کنترل بازار نفت را دوباره در دست خواهد گرفت؛ در صورتی که این اتفاق رخ دهد، بازار به شدت محدود خواهد شد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بازار رشد فزاینده‌ای را در ماه‌های پیش رو تجربه خواهد کرد. با آمدن تابستان انتظار رشد قوی تقاضای جهانی و محدودیت‌های عرضه، از جمله کاهش تولید اوپک و روسیه، به افزایش قیمت‌ها در بازار نفت دامن خواهد زد. بنابر پیش‌بینی بانک‌های سرمایه‌گذاری، در صورتی که قیمت نفت برنت از بشکه‌ای ۹۰ دلار گذر کند، شرایط برای افزایش بیشتر قیمت‌ها مساعد است.

به گفته سباستین باراک، رئیس بخش کالا در غول صندوق تامینی سیتادل، مسیر قیمت نفت در سال آینده عمدتاً در دست ائتلاف اوپک پلاس از تولیدکنندگان بزرگ خاورمیانه و روسیه است.

داده‌های رسمی روز شنبه نشان داد که با افزایش چشم‌انداز تقاضای نفت، رشد سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و این نشان‌دهنده ضعیف شدن تقاضای داخلی در دومین اقتصاد بزرگ جهان است. فشار کاهشی بر قیمت نفت نشان می‌دهد بهبود اقتصادی چین چندان امیدوارکننده نیست و چشم‌انداز تقاضا برای مصرف سوخت را مختل می‌کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901033

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا