Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر انگلیس به نمایندگان مجلس گفت: با رونمایی از طرح «زندگی با کووید» الزام قانونی به قرنطینه افرادی که آزمایششان مثبت شده است کنار گذاشته می‌شود. همچنین از اول آوریل ارائه تست رایگان برای آسیب پذیرترین افراد در نظر گرفته خواهد شد.

با این حال گروه های اپوزیسیون معتقدند که طرح نخست وزیر برای خروج از همه گیری، خیلی سریع پیش رفته است و نسبت به کاهش تست رایگان، ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال دولت اسکاتلند نیز اعلام کرده توصیه های بهداشت عمومی که دریافت کرده است، لغو محدودیت ها را توصیه نمی‌کند.

نخست‌وزیر انگلیس گفت: امروز روزی نیست که بتوان غلبه بر کووید را اعلام کنیم زیرا این ویروس از بین نمی رود. هرچند، کشور اوج شیوع اُمیکرون را با کاهش موارد ابتلا و بیماران بدحال در بیمارستان پشت سر گذاشته است.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، وی مدعی شد: اکنون کشور می تواند روند "انتقال به حالت عادی" را تکمیل کند و در عین حال موارد احتمالی برای واکنش به گسترش مجدد کووید یا بروز سویه جدید در نظر گرفته می شود.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد انگلیس ویروس کرونا کووید - ۱۹ ویروس اومیکرون اخبار مرتبط جدیدترین آمار فوت شدگان کرونا تست واکسن جدید اومیکرون آغاز شد رایج‌ترین علائم اومیکرون کدامند؟ علت ایجاد کووید طولانی مدت چیست؟ هشدار؛ همه گیری کرونا به پایان نرسیده است! ۳۹۰۸۵ بیمار جدید کرونا شناسایی شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کاملاسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ تمجید اسطوره سرشناس فوتبال دنیا از بازیکن تیم ملی چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجیدی، اخراج وریا را علنی کرد اما برادرش را نه! جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر انتقال سهام عدالت متوفیان به وارثان ممکن شد آشنایی با مهارکننده های ویروس کرونا محدودیت های رنگ بندی کرونایی تغییر می کند؟ صحبت های تند تقی‌پور علیه منتقدین طرح صیانت ارزش سهام عدالت من (٣ اسفندماه) هیوندای توسان کمتر از ۲ میلیارد شد + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) اگر روزی ۳ثانیه وزنه بزنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ سوپر مارکت آنلاین اسنپ اکسپرس ​امیرعبداللهیان: در موضوع تضمین، ابتکار عملی از آمریکا دریافت نکرده‌ایم ۲۴ کشور در فهرست تحریم های آمریکا عملکرد مغز انسان پس از مرگ چگونه است؟ ایران مجاز به گرفتن وام از روسیه شد قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۳ اسفند) تکلیف ارز ترجیحی امشب روشن می شود پیش بینی بورس فردا چهارم اسفند / شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صعود می کند؟ وانت دو کابین کاپرا چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) نقدینگی از ۴۵۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد علت خوردن بیش از حد نمک در برخی افراد چیست؟ ون اینرودز بهمن موتور ( مشخصات فنی + قیمت ) طرح صیانت تصویب شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انگلیس ویروس کرونا کووید ۱۹ ویروس اومیکرون جدول قیمت کامل ۳ اسفند ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان را به شدت محکوم و از همراهی معدود کشورهایی در اروپا از رویکرد ظالمانه دولت آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی افزود ظرفیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متناسب با نیاز آن در تامین امنیت و منافع ملی، حفاظت از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و دفاع مشروع و بازدارنده در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز خارجی است و جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد؛ توسل به ابزار تحریم علیه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران نه تنها خللی در عزم و اراده دولت و مردم ایران در افزایش اقتدار ملی با هدف دفاع مشروع و قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت و منافع ملی ایران ایجاد نمی‌کند، بلکه برخلاف میل تحریم کنندگان، تحریم‌ها را به فرصتی برای خودکفایی و خوداتکایی در تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی ایران تبدیل کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از رویکرد دوگانه پارلمان اروپا در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و دفاع مشروع ایران شدیدا انتقاد کرد و گفت؛ جای تأسف است که پارلمان اروپا در قطعنامه‌ خود نسبت به اقدام متجاوزانه و ناقض قوانین و حقوق بین‌الملل رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران و شهادت مستشاران رسمی ضدتروریست ایرانی، صرفا به ابراز تأسف بسنده کرده است، اما اقدام مشروع ایران علیه رژیم یاد شده در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع را شدیدا محکوم می‌کند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛ چرا پارلمان اروپا از پرداختن به منشأ و عامل اصلی بروز تنش و ناامنی در منطقه که ریشه در اشغالگری و رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین و نیز نقض مکرر قوانین و حقوق بین‌الملل توسط این رژیم جعلی دارد، طفره می‌رود و در مقابل همسو با سیاست آمریکا از رژیمی حمایت می‌کند که اصل و اساس ناامنی و تنش در منطقه در طول هشت دهه متمادی است!

کنعانی همچنین با روشن و شفاف توصیف کردن سیاست و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران اوکراین و با رد مجدد ادعاهای مربوط به استفاده از تسلیحات ایران در جنگ اوکراین تاکید کرد؛ اگر آمریکا و اروپا عزم صادقانه ای داشته باشند، جنگ در اوکراین و جنگ علیه غزه در سریعترین زمان ممکن خاتمه خواهد یافت، اما آمریکا و برخی کشورهای اروپایی اصرار دارند که در مسیر غلط تاریخ حرکت کنند و به‌ جای کمک به توقف جنگ، بر آتش آن بیفزایند و وقت خود را مصروف اتهام زنی به دیگران کنند.

کنعانی تاکید کرد: بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به خصوص در منطقه غرب آسیا دیگر هیچ امید و اعتقادی به نقش آمریکا و متحدان اروپایی آن در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود؛ این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سؤال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

کنعانی خاطرنشان کرد: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بار دیگر تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آنها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

کد خبر 847432 برچسب‌ها ناصر کنعانی انگلیس ایران و آمریکا خبر ویژه کانادا

دیگر خبرها

  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند