Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:50:16 GMT

مهدوی کیا در تیم ملی امید ابقا شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۲۴۴

مهدوی کیا در تیم ملی امید ابقا شد

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی امید ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی قبل در شبکه تلویزیونی "خبر" از مشخص شدن وضعیت مهدوی کیا خبر داد و اعلام کرد که این اسطوره فوتبال ایران به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک ایران ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی است که دو، سه روز قبل دبیرکل فدراسیون فوتبال از نامشخص بودن وضعیت مهدوی‌کیا با توجه به برکناری عزیزی خادم خبر داده بود اما به نظر می‌رسد بعد از جلسه روز گذشته او با رئیس کمیته ملی المپیک، شرایط لازم برای عقد قرارداد کادرفنی تیم ملی امید فراهم شده است.

مهدوی کیا و دستیاران خارجی او اواخر شهریور تا اوایل آبان سال جاری به تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران ملحق شدند و توانستند با کسب سه پیروزی متوالی مقابل تاجیکستان، لبنان و نپال، سهمیه حضور در جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورند اما با توجه به بروز برخی مشکلات و منعقد نشدن قرارداد کادرفنی، از برگزاری اردوی این تیم در بهمن ماه خودداری کردند.

با حل مشکلات کادرفنی، احتمالا تیم ملی در نخستین فیفا دی (پنجره بازی های ملی) در نوروز ۱۴۰۱، به تهران می‌آیند و اردوی خود را برگزار می‌کنند. تیم ملی امید خودش را برای حضور در جام ملت های آسیا در خرداد سال آینده و همینطور بازی‌های آسیایی در شهریور ۱۴۰۱ آماده می‌کند.

هدف نهایی مهدوی‌کیا و شاگردانش، موفقیت در جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا در دی ۱۴۰۳ است که سه تیم برتر آسیا سهمیه المپیک را به دست می‌آورند. ایران آخرین بار حدود نیم قرن قبل به المپیک صعود کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی مهدوی كيا تیم ملی فوتبال المپیک ایران تيم ملي فوتبال اميد تیم ملی امید مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!