Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمد رازقی گرافیست حوزه هنری استان قزوین به عنوان نفر سوم در جشنواره ملی گرافیک با عنوان «دقیقه ۵۵» توسط هیات داوران این‌جشنواره برگزیده شد.

آئین اختتامیه جشنواره ملی گرافیک با عنوان «دقیقه ۵۵» صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و هنرمندان برجسته کشوری به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالروز حادثه زمین فوتبال شهر چوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ملی گرافیک به میزبانی استان ایلام با حضور هنرمندان برجسته رشته گرافیک از سراسر کشور با خلق اثر با محوریت واقعه بمباران زمین فوتبال شهر چوار در سال ۶۵ و در دقیقه ۵۵ بازی فوتبال بین تیم‌ها ایلام و چوار توسط رژیم بعثی، برگزار شده است.

این آثار در نهایت در قالب یک مجموعه نمایشگاهی در جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه قطر به نمایش گذاشته می‌شود تا جهانیان دریابند که در دوران جنگ هشت ساله چه ظلم و ستم‌هایی بر مردم این دیار رفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره گرافیک حوزه هنری هنرمند قزوینی دفاع مقدس جشنواره ملی گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند