Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی مرشد فریدنی اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۱۹ قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ادامه داد: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد این افراد قصد داشتند سکه‌های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه‌ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص شد، سکه‌های تقلبی به خریدار تحویل می‌دهند.

سرهنگ علی مرشد فریدنی با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه‌های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک‌هایی مانند اینکه "من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید" یا دیگر پیامک‌های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5430979

منبع: مهر

کلیدواژه: سکه تقلبی نیروی انتظامی کشف اشیاء عتیقه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز واکسن کرونا همدان گرگان بارش باران شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم