Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر رئوف در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:  صدا وسیما همواره در تهیه گزارش های خبری و سایر برنامه‌های تولیدی یک نگاه حمایتی دارد و در این راستا آماده همکاری با آموزش و پرورش برای معرفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پرورشی فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه‌ای در مقوله تعلیم وتربیت همه جانبه و در راستای توسعه و تعالی کشور است گفت: صدا و سیما اهتمام ویژه‌ای به پوشش خبری و انعکاس تلاش‌های آموزش و پرورش در قاب تلویزیون و امواج رادیویی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوف با بیان اینکه صداوسیما  در بخش‌های تولید محتوای خبری ،رادیویی ،موسیقی ،شعر و سرود در زمره مراکز برتر کشور است  گفت: آماده‌ایم با استفاده از ظرفیت رسانه صدای آموزش و پرورش را در موضوعات مختلف در سطح استانی و ملی منعکس کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و آسیب‌هایی که به واسطه آموزش مجازی جامعه هدف آموزش وپرورش داشته، نیازمند یک نگاه تحولی برای جبران عقب ماندگی های دانش آموزان هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتباط معلمان با دانش آموزان در شرایط کرونایی  باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد بیان کرد:

هر چند شبکه آموزش و شبکه 4سیما به آموزش مجازی اختصاص داده شده، ولی در استان آمادگی داریم این آموزشهای مجازی در رادیو و تلویزیون برای پایه های تحصیلی که نیاز باشد همکاری کنیم.

رئوف در پایان از آمادگی برای تولید و پخش برنامه های مشارکتی رادیویی و تلویزیونی مستقل در همکاری با آموزش وپرورش خبرداد.

معرفی ایده‌های ناب تربیتی و آموزشی فرهنگیان ودانش آموزان  در صدا و سیما

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار نیز ضمن تقدیر وتشکر از همکاری و تعامل خوب صدا و سیمای مرکز استان با آموزش وپرورش گفت : صدا و سیما یکی از ظرفیت‌های مهمی است که آموزش و پرورش می‌تواند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از آن بهرمند شود.

 حسنعلی عزت خواه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همکار فرهنگی وخبرنگار خلاق و نیک‌اندیش مرحوم  سید حمدالله خواهش نیک گفت: صدا وسیما و آموزش و پرورش به عنوان دو نهاد مهم فرهنگی  وتاثیر گذار در نظام اسلامی رسالت مهمی بر عهده دارند که با تعامل و هم افزایی می توانند در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مفید و موثر باشند.

وی گفت: علی‌رغم تنوع رسانه‌ها و فضای مجازی خوشبختانه صدا وسیما  به عنوان قابل اعتماد ترین رسانه در کشور برای مردم است.
عزت خواه،  به جمله ای از امام راحل(ره) در رابطه با صداوسیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در مهندسی فکری امام، یک دانشگاه عظیم است که به عنوان یک دستگاه فرهنگی،مرجع و فراگیر می تواند همواره جریان ساز و اثرگذار باشد.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، حضور چهره‌ای متخصص،دلسوز و انقلابی  در راس صدا وسیمای استان را منشا خیر و اثر دانست و اظهار امیدواری کرد: در   این دوران مدیریتی شاهد اوج شکوفایی صدا وسیما در جذب مخاطب و آگاهی بخشی به جامعه در عرصه های مختلف برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد باشیم.

عزت خواه به بیان اهمیت آموزش وپرورش و انتظارت جامعه از دستگاه تعلیم وتربیت اشاره کرد وگفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حاکمیتی و بسیار مهم با برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف خود می تواند در راستای آموزش مهارت های تربیتی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی تعامل سازنده ای با صداوسیمای استان داشته باشد.
وی بهره گیری از توانمندی و گستره فعالیت صدا و سیما در بخش های مختلف خبری و تولیدی را برای رسیدن به اهداف بلند تعلیم وتربیت را یادآور شد و گفت: انعکاس فعالیت‌های آموزش و پرورش و خدمات ارائه شده به مردم از طریق رسانه ملی با عنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت در ارتقاء سطح آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ،رسالت آموزش وپرورش راتربیت انسان  عنوان کرد وگفت: بدون همکاری ومشارکت مردم و سایر دستگاهها بویژه صدا وسیما به عنوان رسانه ملی تحقق اهداف آموزش وپرورش امکان پذیر نیست
وی گفت: در آموزش وپرورش آمادگی داریم ایده های ناب تربیتی و آموزشی را از جانب جامعه بزرگ معلمان ، دانش آموزان و اولیاء در اختیار برنامه سازان صدا وسیما قرار دهیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان از همکاری های بسیار ارزشمند صدا و سیما با دستگاه تعلیم و تربیت استان  در گذشته تقدیر کرد واظهار امیدواری نمود در دوره جدید بیش از گذشته  همکاریها تداوم داشته باشد.

در این دیدار که معاونین صدا و سیمای مرکز استان و آموزش وپرورش حضور داشتند روند فعالیت ها و تعاملات دو دستگاه و راهکارهای تقویت و ارتقاء همکاری ها بررسی و بر تداوم این جلسات جهت ارتباط بهتر تاکید شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آموزش مجازی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش وپرورش مدیرکل آموزش آموزش و پرورش دانش آموزان پرورش استان صدا و سیما صدا وسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌