Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای متذکر شده است: روسیه از همه کشورها می‌خواهد تا از این الگو پیروی کنند.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه پیشتر اعلام کرد که روسیه، "لوهانسک" و "دونتسک" را که در منطقه دونباس در شرق اوکراین واقع شده‌اند، به عنوان جمهوری‌های مستقل از اوکراین به رسمیت می‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال آن رییس جمهوری روسیه دستور داد تا نیروهای کشورش به این دو منطقه اعزام شوند. این تصمیمات پوتین، واکنش‌های بین‌المللی فراوانی داشت.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد روسیه مسکو ولادیمیر پوتین اوکراین دونتسک لوهانسک اخبار مرتبط ممنوعیت سرمایه گذاری در مناطق شورشی اوکراین رییس جمهور خودخوانده دونتسک از ولادیمیر پوتین تشکر کرد استقلال دونتسک و لوهانسک به رسمیت شناخته شد جشن در شرق اوکراین بعد از فرمان پوتین پوتین چه به اوکراین حمله کند یا نکند، به روسیه آسیب زده است روسیه، بازارهای جهانی را به آشوب کشید ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها درخواست مسکو از سایر کشورها برای به رسمیت شناختن "لوهانسک و دونتسک" احیای برجام پراید را ارزان می کند؟ + جدول قیمت کاملاسفند ۱۴۰۰) آمادگی برای مقابله با هجوم جدید ملخ های صحرایی این معجون گیاهی ضد کرونا است غلظت گرد و غبار در خوزستان از مرز بحران گذشت ادامه التهاب در بازار برنج این سرطان مردانه در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد ارزان ترین خودرو ژاپنی بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مردان اینگونه از بیماری‌ ها پیشگیری کنند! عربستان میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان ​ اولیانوف: مذاکرات وین در آستانه عبور از خط پایان توافق با چین برای فاینانس بزرگ ترین طرح کشاورزی کشور استرس با مغز چکار می کند؟ مزایده خودروهای فاقد گارانتی سایپا از ۶ تا ۱۰ اسفندماه دلیل و درمان پف زیر چشم پاسخ صریح همتی به ادعای صالح آبادی قیمت خودروهای هن تنگ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) استفاده ایران و قزاقستان از ارزهای ملی برای تجارت بخش کشاورزی چه زمان قاضی بدون رضایت شوهر، رای به طلاق می دهد؟ اومیکرون در کودکان به این شکل است کنایه آذری جهرمی به تصویب طرح صیانت انجمن پزشکی انگلیس از طرح زندگی با کرونا انتقاد کرد رییسی دستور تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت را صادر کرد خودروی ۳ میلیاردی فولکس + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) قیمت سکه دوباره ۱۲ میلیون تومانی می شود؟ / انس جهانی و دلار، سکه را بالا بردند در این قسمت از خانه دارو نگهداری نکنید! حمایت از القایی ها با فشار به معدنی ها منطقی نیست بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش باز گذاشتن جامعه به کرونا فضای بیشتری می دهد لحظه تصویب طرح صیانت صندوق های سرمایه گذاری خصوصی: بهترین گزینه برای شرکت هایی مثل سرخابی ها بیش از ۲۸۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد سود انباشته شرکت ها معافیت از مالیات به شرط صرف در توسعه تولید ارزان ترین خودروی کیا بالای ۱ میلیارد تومان + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) ریزش موها به علت کمبود این ویتامین چه مشاغل مجوز فوری می گیرند؟ مهارت کنترل خشم شما را به اهدافتان می رساند! قیمت نفت به ۱۰۰دلار نزدیک شد تنها مدل ولوو در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) شیوع کرونای مسری‌ تر از اومیکرون در این کشور زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۳) به این دلایل زیاد بخندید! معافیت مالیات بر ارزش افزوده گواهی سپرده‌ کالایی و انتقال آن به گیرنده نهایی کالا، تصویب شد قطع این کارتخوان ها نهایی شد کدام مشاغل وام ۲۰۰ میلیون تومانی می گیرند؟ تمجید اسطوره سرشناس فوتبال دنیا از بازیکن تیم ملی چگونه روغن زیتون از سرطان گوارش جلوگیری می کند! خودروهای روسی در بازار ایران چند؟ + جدول قیمت کامل (۳ اسفند ۱۴۰۰) مجیدی، اخراج وریا را علنی کرد اما برادرش را نه! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه مسکو ولادیمیر پوتین اوکراین دونتسک لوهانسک جدول قیمت کامل ۳ اسفند ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که رزمایش‌های چهارماهه ناتو در نزدیکی مرز‌های روسیه ثابت می‌کند که این ائتلاف نظامی برای درگیری احتمالی با مسکو آماده می‌شود.

به گزارش رویترز، زاخارووا شنبه اتهامات ناتو در مورد حملات ترکیبی روسیه در کشور‌های عضو این ائتلاف نظامی را رد کرد و آن را انتشار «اطلاعات غلط» به منظور منحرف کردن توجهات از فعالیت‌های ناتو دانست.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو با حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی از اوکراین جنگی ترکیبی علیه روسیه به راه انداخته است.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حال حاضر، بزرگترین رزمایش ناتو بعد از جنگ سرد، در نزدیکی مرز‌های روسیه در حال برگزاری است. در سناریوی آنها، اقدامات ناتو علیه روسیه با استفاده از تمام ابزار‌ها از جمله تسلیحات متعارف و ترکیبی، در حال تمرین است.

وی تاکید کرد: باید قبول کنیم که ناتو با جدیت در حال آماده شدن برای مناقشه احتمالی با ماست.

ناتو بهمن ماه گذشته رزمایش «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» را با مشارکت بیش ۹۰ هزار نیروی نظامی از ایالات متحده و کشور‌های هم پیمان ناتو آغاز کرد و این مانور تا اواخر ماه مه (اوایل خرداد) در اروپا و اقیانوس اطلس شمالی ادامه داشت.

ناتو در بیانیه خود اشاره‌ای به نام روسیه نکرده، اما در سند راهبردی اصلی آن از مسکو به عنوان مهم‌ترین تهدید علیه امنیت اعضای این پیمان یاد شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت