Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:00:53 GMT

آمار ابتلای کودکان به اومیکرون در پاکدشت ۱۵ درصد است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۵۸۹

آمار ابتلای کودکان به اومیکرون در پاکدشت ۱۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، رجب زینی وند ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا در پاکدشت با اشاره به اینکه بیشتر مبتلایان به سویه امیکرون را کودکان تشکیل می‌دهند گفت: آمار ابتلای کودکان به اومیکرون در پاکدشت ۱۵ درصد از کل مبتلایان است.

زینی وند با اشاره به اینکه در حال حاضر یک چهارم از تخت‌های بستری در پاکدشت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است بیان داشت: باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم که همچنان ماسک زدن ضرورتی است که نباید فراموش شود و از همه همشهریان و هموطنان عزیز می‌خواهیم به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در پاکدشت افزود: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد از جامعه هدف پاکدشت در دز اول، ۸۷ درصد در دز دوم و ۴۰ درصد در دز سوم واکسینه شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاکدشت عنوان داشت: در پاکدشت بیش از ۵۰ پایگاه فعال واکسیناسیون داریم و از همه شهروندان می‌خواهیم هز چه زودتر برای دریافت واکسن بهاین مراکز مراجعه کنن.

کد خبر 5430987

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا پاکدشت ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز واکسن کرونا همدان گرگان بارش باران شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی