Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید ماندنی شد و کماکان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اواخر تابستان سال جاری بود که مهدی مهدوی کیا به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد و با این تیم در مرحله نخست رقابتهای مقدماتی المپیک شرکت کرد و توانست تیم امید را به مرحله بعد برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت فعالیت کیا در این تیم، با توجه به اختلاف نظر میان طرفین درباره قرارداد، سرمربی تیم امید هیچ قراردادی نداشت چون شهاب عزیزی خادم خواهان قرارداد یورویی بود ولی هیات رییسه می خواست قرارداد به صورت ریالی بسته شود.

بعد از عزل شهاب عزیزی خادم، هیات رییسه باید در مورد ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا تصمیم گیری می کرد. البته در این بین شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه تمایل به ادامه همکاری با مهدوی کیا ندارند.

روز گذشته بود که رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از تعیین تکلیف برای تیم فوتبال امید سخن گفت و تاکید کرد که کادر فنی این تیم فعال نیست و قرار بر این شده تا فدراسیون فوتبال تا آخر هفته مذاکرات را انجام داده و تعیین تکلیف کند.

در همین زمینه ظاهرا مذاکرات فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا مثبت بوده و او کماکان به کار در تیم امید ادامه خواهد داد.

اعضای هیات رییسه موافق حضور مهدی مهدوی کیا هستند و قرار است قرارداد ریالی با او بسته شود و همچنین مطالباتش در این مدت هم پرداخت شود.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدارسیون فوتبال در این باره گفت: هزینه های کادر فنی تیم ملی امید مرتفع شده و مهدوی‌کیا همچنان کار خود را به عنوان سرمربی در این تیم ادامه خواهد داد.

با این شرایط تیم فوتبال امید با سرمربیگری مهدی مهدوی کیا در ربازیهای آسیایی هانگژو حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟