Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم‌نژاد گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری مسافران ورودی فرودگاه منطقه آزاد ماکو چهار هزار و ۲۱۳ نفر و مسافران خروجی چهار هزار و ۵۱۲ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربان محرم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به عملکرد فرودگاه منطقه آزاد ماکو طی ۱۰ ماهه سال جاری گفت: امسال ۱۷۴ پرواز از منطقه آزاد ماکو به تهران و برعکس صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل هوایی تصریح کرد: مسافران ورودی ۴هزار و ۲۱۳ نفر و مسافران خروجی بالغ بر ۴ هزار و ۵۱۲ است.

سرپرست فرودگاه منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: میزان بار ورودی در ماهه اول سال جاری  ۲۸ هزار و ۹۰۸ کیلوگرم و بار خروجی بالغ بر ۴۰ هزار و ۱۰۴ کیلوگرم است.

محرم نژاد با اشاره به اینکه نخستین پرواز رسمی از فرودگاه منطقه آزاد ماکو ۲۳ اسفند سال ۱۳۹۵ با عزیمت خانواده‌های شهدا به عنوان مسافر با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به سوی مشهد انجام شد، افزود: این فرودگاه در مساحتی بالغ بر ۳۲۵ هکتار در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو احداث شده و طراحی آن برای هواپیمای ایرباس ۳۲۰ است.

به گفته وی ترمینال اصلی فرودگاه در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع احداث شده که در کنار سالن ترمینال vip قادر به پذیرش مسافران پروازهای داخلی و بین المللی است و مجوز مرزهوایی این فرودگاه در مرداد ماه ۱۳۹۸ صادرشده و پروازهای بین المللی نیز متناسب با فراهم شدن شرایط تقاضا برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرودگاه منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند