Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد خوزستان فردا باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اعلام کرد تیمش از نظر خرج در نقل و انتقالات با خیلی از تیم های دیگر فاصله دارد.

به گزارش طرفداری، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان گفت:

به هر حال می دانیم که تیم حریف، به امتیاز این بازی نیاز دارد و بازی کردن با تیم‌هایی که برای به دست آوردن رتبه‌ای در لیگ و یا بقا و یا کسب سهمیه می‌جنگند، همیشه سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل تمام بازی‌ها، یک دیدار سخت را پیش رو داریم، باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

او ادامه داد:

به بازیکنمان نیز هشدار داده‌ام و به آنها گفته‌ام که باید بازی فردا را با تمرکز بالا، عطش بردن و با فعل خواستن شروع کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم، تیم با کیفیتی هستند و فیلم بازی‌هایشان را دیده‌ایم. مهم تیم خودمان است که نفراتمان و بازیکنانی که بازی می کنند، با آمادگی کامل و با ذهنیت برنده وارد زمین شوند.

سرمربی فولاد اضافه کرد:

با توجه به اینکه هفته قبل می‌توانستیم بازی را ببریم و 2 امتیاز را به راحتی از دست دادیم، فردا نیاز داریم که بتوانیم با تمرکز بالا و با آرامش بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. با بچه‌ها هم که صحبت می‌کردیم، همه متفق القول آماده هستند. ان‌شاءالله فردا بتوانند یک بازی خوب را به نمایش بگذارند تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

نکونام در مورد اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید توقعات از فولاد بالا رفته و سرمربیان رقیب از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، گفت:

اگر قرار باشد در مورد هزینه صحبت شود، ما فاصله خیلی زیادی با یک‌سری از تیم‌ها داریم. تیم ما 2 سال هزینه نکرده است و امسال توانستیم بازیکن جذب کنیم. تازه هنوز لیست ما خالی است و پر نیست. ما 2 سال است که این مشکل را داریم. بازیکنانمان همه با شرایط سختی مانند کرونا و مصدومیت که داشتیم، بازی کردن را شروع کردند. آنها طی 2 سال طاقت‌فرسا برای تیم زحمت کشیدند و من ممنونشان هستم.

او ادامه داد:

ما 2 سال هزینه نکردیم، تیم‌های دیگر هزینه‌هایی کرده‌اند که ما باید 4 سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌هایی که مدعی هستند، برسیم. با همین شرایط توانستیم دو تا جام بیاوریم و مردم خوزستان و هوادارانمان را خوشحال کنیم که این نکته مهمی است. امسال نیز ما از کمترین حقمان استفاده کردیم و توانستیم بازیکن جذب کنیم و واقعا از این موضوع خوشحالیم و بازیکنان باکیفیتی گرفتیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت:

با این حال 16 بازی را از دست داده‌ایم و باید فقط به یک نیم‌فصل فکر کنیم. برای داشتن یک تیم قوی و مدعی، شما نیاز دارید که از روز اول و 45 روز پیش‌فصل، برای بدنسازی و آمادگی تیم برنامه‌ریزی داشته باشید تا به هدفتان برسید. خدا را شکر این شرایط را در نیم‌فصل به دست آوردیم و هر بازی و در هر تمرین برای عملکرد بهتر و پیشرفت می‌جنگیم. در نهایت هر اتفاقی رخ بدهد، خدا را شکر می کنیم ولی هر روز تلاشمان را می‌کنیم.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تا بتوانیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آتشفشان کوه «روآنگ» در جزیره سولاوسی اندونزی برای دومین بار در دو هفته اخیر فوران کرد و در جریان آن، روستاهای مجاور با زباله‌های آتشفشانی انباشته و یک فرودگاه نیز تعطیل شد!

سازمان زمین‌شناسی اندونزی پس از ثبت فعالیت آتشفشانی فزاینده، هشدار فوران آتشفشان را بار دیگر در بالاترین سطح قرار داد. این سازمان از شهروندان و کوهنوردان خواست تا دست کم ۶ کیلومتر از دهانه آتشفشان فاصله بگیرند.

آتشفشان ۷۲۵ متری روآنگ واقع در شمال سولاوسی، در فاصله حدود ۹۵ کیلومتری شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی «راتولانگی» در ماندائو واقع شده است. این فرودگاه صبح امروز به دلیل کاهش سطح دید و خطراتی که خاکستر آتشفشانی موتور هواپیما را تهدید می‌کند، تعطیل شد.

همچنین به دلیل پرتاب خاکستر، شن و سنگ از دهانه آتشفشان به سمت شهرها و مناطق مسکونی منطقه از جمله ماندائو که ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد، هشدار ایمنی صادر شده است.

یولیوس راموپولی، رییس پاسگاه پایش و رصد کوه روآنگ گفته است که فوران آتشفشان، نور خورشید را سد کرده و رانندگان وسایل نقلیه حتی در روز نیز باید با چراغ روشن حرکت کنند. همچنین هنوز هیچ گزارشی درباره قربانی یا قربانیان احتمالی مخابره نشده است.

در پی فوران این آتشفشان در ۱۷ آوریل، بیش از ۱۱ هزار نفر از منطقه تخلیه شدند. در آن برهه مقامات درباره فورانی عظیم و فروریختن بخشی از آتشفشان به داخل دریا و وقوع سونامی هشدار دادند.

کد خبر 6093031

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است