Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:39:05 GMT

بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی شهروندان گنبدی به شهرداری

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۰۹۷۲

بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی شهروندان گنبدی به شهرداری

شهردار گنبدکاووس گفت: ساکنان این شهر امسال و سال‌های گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال عوارض در دو بخش نوسازی و خدمات به شهرداری بدهکار هستند که با پرداخت آن بخشی از مشکلات مالی این نهاد در انجام وظایف و ارائه خدمات بهتر به مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی اظهار کرد: شهرداری گنبدکاووس برای وصول این مطالبات اقدام به اجرای برخی سیاست‌های تشویقی از جمله تخفیف تا سقف ۱۰ درصد بدهی و برگزاری جشنواره خوش‌حسابی با اهدای جوایز نفیس به شهروندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز شهرداری گنبدکاووس با موافقت و تصویب اعضای شورای شهر، اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره خوش‌حسابی برای شهروندانی که نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری تا پایان سال جاری اقدام کنند، کرده است.

شهردار گنبدکاووس اضافه کرد: در جشنواره خوش حسابی امسال، شهرداری گنبدکاووس بر اساس میزان وصول مطالبات، تا ۱۰ درصد آن را به‌عنوان جایزه در نظر گرفته که شامل جوایزی همچون ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هفت دستگاه دوچرخه، پنج کمک هزینه اعزام به کربلای معلی، هفت کمک هزینه خرید فیش حج عمره و تمتع است.

موسوی بابیان اینکه امکان تبدیل جوایز خوش‌حسابی پیش‌بینی شده به یک دستگاه خودرو پراید وجود دارد، ادامه داد: حجم و مقدار جوایز پیش‌بینی شده به پرداخت عوارض معوق شهروندان بستگی دارد و ۱۰ درصد آن صرف تهیه و اهدای جوایز خواهد شد.

وی گفت: شهرداری گنبدکاووس افزون بر ۴۵ هزار پرونده املاک دارای کد نوسازی در این شهر، شامل واحدهای مسکونی، تجاری و زمین‌های فاقد بنا دارد و شهروندان مطابق ماده دو قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۴۷، موظف به پرداخت عوارض هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 557339

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداري گنبدكاووس مدیریت شهری برنامه ریزی شهری عوارض شهری عوارض شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری گنبدکاووس خوش حسابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!