Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:00:06 GMT

پورکاویان مدیر پشتیبانی بیمه رازی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۰۰۱

پورکاویان مدیر پشتیبانی بیمه رازی شد

فرشید پورکاویان با حکم دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر پشتیبانی و ساختمان معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، طی جلسه‌ای با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی آقای فرشید پورکاویان به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر پشتیبانی و ساختمان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که معاونان و مدیران شرکت در کنار همکاران مدیریت پشتیبانی و ساختمان حضور داشتند، دکتر جباری، عملکرد مدیریت پشتیبانی و ساختمان را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: عملکرد همکاران این مدیریت به لحظه در عملکرد همکاران شرکت و مجموعه بیمه رازی بروز دارد، از این روز این مدیریت باید با تمام مدیریت‌ها و واحدها همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: امید است با حضور جناب آقای پورکاویان و همراهی همکاران در مدیریت پشتیبانی و ساختمان، فرآیندها هرچه زودتر اصلاح شود تا بیمه رازی با سرعت و همیت بیشتری در مسیر اوج خود ادامه مسیر دهد.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به وجود نیروهای حرفه‌ای و باتجربه در مدیریت پشتیبانی تاکید کرد: در این مدیریت باید از فرآیندهای سنتی به روش‌ها و فرآیندهای به‌روز حرکت کرد.

براساس این گزارش در این جلسه از زحمات خسرو علیایی- سرپرست سابق مدیریت پشتیبانی و ساختمان تقدیر و تشکر شد.

لازم است ذکر شود که فرشید پورکاویان، تحصیل کرده رشته حقوق خصوصی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی است و تا به امروز به مدت 25 سال در صنعت بیمه کشور در سمت‌های کارشناس، رئیس اداره، رئیس کل و معاون مدیر مشغول به خدمت بوده است.

از سوابق کاری او می‌توان به کارشناس رسمی قوه قضائیه در امور بیمه از سال 1387؛ و اظهارنظر در 10ها پرونده تخصصی بیمه، مدرس دروس حقوق، قوانین و مقررات بیمه، اصول بیمه حقوق کار و تأمین اجتماعی، حقوق حمل ونقل و … و مدیر اداره کل حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران اشاره کرد.

از او تالیفات متعددی در حوزه حقوق حمل و نقل، اصول و کلیات بیمه، حقوق بیمه و قوانین کار و تامین اجتماعی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶