Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@09:06:12 GMT

چراغ سبز ستاره آرژانتینی به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۰۵۵

چراغ سبز ستاره آرژانتینی به بارسلونا

ستاره آرژانتینی یوونتوس به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت« کاتالونیا خبر داد پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس برای انتقال به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

این خبر درحالیست که بعد از جدایی رونالدو از بیانکونری در تابستان گذشته و انتقالش به منچستر یونایتد دیبالا ستاره بانوی پیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تهاجمی بانوی پیر مهره کلیدی آلگری برای تورینی ها به شمار می آید و جدایی این بازیکن می تواند ضربه بزرگی بر پیکره یوونتوس وارد کند.

طبق اعلام نشریه اسپانیایی دیبالا موافقت خود را با پیشنهاد بارسلونا اعلام کرده  است. قرارداد دیبالا با یوونتوس تابستان پیش رو به پایان می رسد و تورینی هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکن به توافق نرسیدند.

یوونتوس بعد از جدایی رونالدو در این فصل وضعیت خوبی ندارد و اکنون با کسب ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول سری آ ایتالیا قرار  دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت پائولو دیبالا یوونتوس بارسلونا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم