Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: حضور مهدوی کیا در کنار تیم امید برای صعود به المپیک نکته بسیار امیدوارکننده ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک درباره وضعیت ادامه حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: آن چیزی که اهمیت دارد این است که با یک برنامه ریزی منسجم و هدایت، نظارت و راهبری فدراسیون فوتبال، تیم امید پس از نیم قرن به المپیک راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع جهت‌گیری انتخاب شده این است که برنامه ریزی و حمایت حداکثری داشته از این تیم داشته باشیم تا بتواند به المپیک راه پیدا کند.

وی ادامه داد: جلساتی با عزیزان ذی‌ربط داشتم. روز گذشته هم با دبیرکل و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت کردم. تلاش بر این است جهت‌گیری مثبت ادامه پیدا کند. به عنوان کمیته ملی المپیک در فرآیند مدیریت، راهبری، هدایت، نظارت فنی و انتخاب سرمربی مداخله مستقیم نداریم ولی در کنار فدراسیون فوتبال حمایت حداکثری از این تیم خواهیم داشت‌. تاکنون در تصمیم تغییری ایجاد نشده و تلاش فدراسیون این است که مهدوی‌کیا به عنوان یکی از چهره های نامدار فوتبال ایران همچنان بتواند در جایگاه سرمربی تیم امید ادامه فعالیت بدهد.

رییس کمیته ملی المپیک که با شبکه خبر گفتگو می کرد، تصریح کرد: حضور مهدوی‌کیا در کنار تیم ملی امید می‌تواند نکته بسیار امیدوار کننده‌ای برای صعود این تیم به المپیک باشد. امیدواریم مذاکرات فدراسیون در روزهای آینده با وی به نتیجه برسد تا همچنان هدایت سکان تیم امید را برعهده داشته باشد. ما هم حداکثر حمایت را از فدراسیون و تیم امید خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم