Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجر سپاسی گفت: چندین بازی این تیم را نگاه کردیم و به نظر من با توجه به کیفیت بازی که داشت می‌توانست رتبه بالاتری در جدول داشته باشد. فقط این بازی نه بلکه هر ۱۲ بازی باقی مانده ما از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها فاکتور مهمی که برای بازی فردا هست این است که بازیکنان با تمرکز بالا در بازی ظاهر بشوند تا هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی پوشان بیان داشت: برای این بازی یزدانی و مرادمند را باشگاه به من اعلام کرد که در اختیار نداریم و غفوری را به دلیل مسائل انضباطی، دانشگر را به دلیل مصدومیت جزیی نداریم. ضمن اینکه ابوالفضل جلالی هم سرماخوردگی دارد. در مورد یزدانی و مرادمند توضیحات کامل‌تر را رسانه باشگاه در اختیار می‌گذارد.

مجیدی در خصوص نوع بازی آمانوف گفت: درباره مسائل فنی توضیح زیادی نمی‌دهم اما آمانوف کلاً بازیکن بسیار با کیفیتی است و به تیم ما کمک زیادی می‌کند و در بازی فردا هم از او استفاده می‌کنیم و امیدوارم روند رو به رشدش را در تیم ما ادامه بدهد.

کد خبر 5431041 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال تکواندو احسان اصولی مارک ویلموتس کشتی آزاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی