Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلات استقلال در خط دفاعی تیمش برای بازی با فجر سپاسی در غیاب یزدانی، مرادمند و احتمالا دانشگر اظهار داشت: من فکر می کنم که صد در صد مجیدی برای این مساله از قبل فکر کرده است. این موضوع مساله ای نیست که یک سرمربی الان به آن فکر کند. مجیدی باهوش است و فکر می کنم فردا با 4 دفاع بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی با  4 مدافع و احتمالا دفاع خطی.

وی افزود: طبیعی است که برای اولین بار این مشکل ایجاد می شود. اگر به خاطر داشته باشید استقلال در چند بازی اول با دفاع خطی و 4 نفر بازی کردند ولی واقعیت این است که برخی بازیکنان هستند که در تیم بدون جانشین هستند. سیاوش یزدانی بازیکنی بدون جایگزین است و امیدوارم بازیکنی که به جای وی بازی می کند به بهترین شکل کار کند. با خودم فکر می کنم چرا مدیریت تا الان به فکر این مساله نبوده که ممکن است یزدانی و مرادمند در ادامه راه سرباز شوند. 

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت موجود این تیم گفت: شاید الان کادر فنی تیمش را دفاعی بچیند ولی برای 12 هفته کار ساده ای نیست که بدون یزدانی و مردامند بازی کند. نمی دانم چرا در نیم فصل به فکر یک مدافع نیفتادند.حتی به راحتی با جدایی عارف آقاسی موافقت شد. اگر مجیدی برای یک بازی باشد می تواند فکری به حال دفاع کند اما برای 12 هفته نبودن این بازیکنان خیلی سخت است. می دانم الان هواداران از این موضوع ناراحت هستند چون فصل خیلی خوبی را شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و الان ممکن است شرایط عوض شود.

بیانی که زمانی کاپیتان استقلال بود در خصوص تصمیم مجیدی برای کنار گذاشتن ووریا غفوری گفت: این موضوع اصلا مهم نیست. خط مشی فرهاد برای تیم بزرگ استقلال روشن شده و او چند بار گفته که می خواهد مسائل انضباطی را در این تیم به پایان برساند. هوادار از این مسائل ناراحت نمی شود چون آنها هم می دانند مسائلی که به تیم ضربه می زند اصلا مهم نیست.

وی تاکید کرد: اینکه 2 بازیکن استقلال سرباز شده اند مهم است و جای سوال دارد نه مساله ای دیگر. فجر سپاسی فردا به فکر یک امتیاز است ولی اگر این 2 بازیکن مشکلشان حل نشود کار استقلال در هفته های آتی سخت می شود. امیدوارم تمام این هفته ها و نتایج تحت تاثیر اتفاقی که برای این بازیکن رخ داده قرار نگیرد.در مورد تصمیم مجیدی پیرامون غفوری هم باید بگویم مجیدی روی انضباطی تیمی همیشه صحبت کرده و گفته می خواهد تیم را به جایگاه اصلی برگرداند.پس زیاد مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و بهتر است در مورد آن صحبت نشود. مهم این است که استقلال به فکر تقویت خط دفاعش برای بازی های آتی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین بیانی کاپیتان اسبق استقلال خط دفاع استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است