Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

علی‌رضا محمدی‌کرجی‌ران در تشریح عملکرد کالای اساسی(غیرکانتینری) اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال سه میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۱۴ تن انواع کالای اساسی تخلیه شده که به ترتیب گندم و روغن بیش‌ترین میزان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی عمده کالاهای وارداتی طی این مدت را گندم، روغن نباتی، شکر، کود، ذرت، جو، برنج و کنجاله سویا اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در مجموع ۶۶ فروند شناور حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طی دوره زمانی۱۱ ماهه امسال گندم به عنوان یک محصول استراتژیک به میزان یک میلیون و ۴۶۲ هزارو ۴۰ تن با ۶۱ درصد افزایش بیشترین حجم واردات را در بین دیگر کالاهای اساسی به خود اختصاص داده است.

محمدی کرجی‌ران گفت: طی این مدت، ۶۵۱ هزار و ۲۱۵ تن روغن خوراکی نیز از طریق ۲۱ فروند کشتی وارد بندرشهید رجایی شده و بر اساس برنامه زمانبندی به اقصا نقاط کشور ارسال شد.

وی عنوان کرد: واردات ۳۹۷ هزار تن شکر طی هفت فروند کشتی، ۲۸۲هزار و ۲۱۹ تن کود، ۲۷۴هزارو ۳۹۷ تن ذرت و ۱۳۳ هزارو ۶۶۹ تن از دیگر کالاهای اساسی بوده که در این بازه زمانی در بندر شهید رجایی تخلیه و به دو طریق ریلی و جاده ای به استان‌های مقصد حمل شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به کشتی های درحال انتظار در لنگرگاه بندر عباس نیز اشاره ای داشت و گفت : در حال حاضر ۳ فروند کشتی در مجموع حامل ۲۰۴ هزار و ۳۸۰ تن کالای اساسی شامل ۲ کشتی ذرت و یک کشتی جو در لنگرگاه بندرعباس فرایند اسنادی خودرا طی می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین کالاهای اساسی بندر شهید رجایی کشتی بندر شهید رجایی هرمزگان واردات کالاهای اساسی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بندر شهید رجایی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد