Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:12:09 GMT

بافت تابلو فرش جام جهانی 2022 قطر توسط هنرمند خویی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۶۸۵

بافت تابلو فرش جام جهانی 2022 قطر توسط هنرمند خویی

سجاد خوبدل مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این تابلو‌ که در قالب یک تخته فرش طراحی شده است از 40 نوع رنگ طبیعی و 40 نوع رنگ ابریشمی و پشمی استفاده شده است.

وی اظهار کرد: در این فرش‌ لوگوهای جام جهانی قطر، فیفا، فدراسیون فوتبال ایران و چندین لوگو مرتبط دیگر نیز  آورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوبدل افزود: بنا به اعلام بافنده این فرش، برای این کار حدود 90 میلیون ریال هزینه شده که طول و عرض آن به ترتیب یک متر در ۸۰ سانتی متر بوده و جهت بافت آن تعداد ۸۹۷۴۷۰۰ گره در هم آمیخته و در مدت 3 ماه بافته شده است، طراحی نقشه توسط خود این هنرمند (نقیلو) و طراحی کامپیوتری توسط "زین العابدین دانش" انجام شده است.

وی ادامه داد: این فرش سوغات اصیل صنایع دستی آذربایجان غربی است و هدف از انجام این کار هنری معرفی هنر اصیل خطه آذربایجان در سطح بین المللی و جهانی است.

این تابلو فرش قرار است طی مراسمی به رییس فدراسیون فوتبال جهان (فیفا) اینفانتینو اهدا شود.
نقلیو پیش از این نیز فرش‌هایی را برای رویدادهای مهمی چون المپیک، جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با حمایت اداره کل ورزش آذربایجان غربی آماده و به مسئولان ورزش کشور ارائه کرده است.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2022 قطر فدراسیون فوتبال ورزش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام