Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:41:57 GMT

محدودیت‌های کرونایی در ایام نوروز ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۱۷۳۵

محدودیت‌های کرونایی در ایام نوروز ۱۴۰۱

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: افراد واکسن زده که بیمار نباشند می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی سفر کنند.

حسین قاسمی، درباره اعمال محدودیت ها برای سفرهای نوروزی گفت: ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی از جلسه ۱۰۴ ستاد ملی کرونا تصویب و اعمال شده است و در جلسه‌های ۱۰۶ و ۱۰۷ ستاد ملی کرونا نیز تمدید شده است. اخیرا  رئیس جمهور دستوری صادر کرده اند و خواستار بازنگری مجدد در رنگ بندی ها و اعمال محدودیت مرتبط با آن متناسب با مدیریت هوشمند و واکسیناسیون شده‌اند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ادامه داد: در همین راستا این موضوع روز گذشته در جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بررسی و مقرر است فردا نیز در جلسه روسای کمیته های تخصصی دفتر معاون اول رئیس جمهور، مطرح شود، اگر نهایی شود روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح  و تصمیم گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: محدودیت‌ها در ۵ حوزه کارکنان،اصناف، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ترددها است، اما این محدودیت‌ها به شکل گذشته و به مانند آبان سال ۹۹ که محدودیت‌های سختگیرانه‌ای داشتیم، نیست‌ و متناسب با بحث مدیریت هوشمند در بستر سامانه و واکسیناسیون تغییرات اعمال می‌شود.

وی گفت: در اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایام نوروز ۱۴۰۱ ملاک این است که افراد واکسن زده باشند و بیمار نباشند، در این صورت می‌توانند با خودروهای شخصی و یا حمل و نقل عمومی به استان‌های کشور سفر کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت های سفرهای نوروزی محدودیت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا