Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی زنان آمریکا در ماجرای برابری حقوق تیم های ملی مردان و زنان به پیروزی رسید.

قرار است حقوق تیم ملی زنان و مردان فوتبال آمریکا با هم برابر شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از رویترز، تیم ملی زنان آمریکا و فدراسیون فوتبال این کشور برای پرداخت برابر حقوق تیم ملی زنان و مردان این کشور با هم به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی زنان آمریکا از سال 2019 در تلاش برای رسیدن به این حق بودند و در نهایت امروز این توافق حاصل شد. در بیانیه فدراسیون فوتبال آمریکا در این باره آمده است:

خوشحالیم که اعلام کنیم نزاع طولانی مدت بر سر حقوق برابر تیم ملی زنان و مردان به پایان رسیده است و می خواهیم با افتخار برابری را در فوتبال رعایت کنیم و در این زمینه پیشرو باشیم. رسیدن به این روز آسان نبود. بازیکنان تیم ملی زنان به سختی تلاش کردند تا به حقوقی برابر برای خودشان و بازیکنان آینده برسند. پیروزی بزرگی است.

 بر اساس اعلام رسانه های آمریکایی از این به بعد تیم ملی زنان و مردان فوتبال آمریکا در تمام مسابقات از جمله جام جهانی حقوقی برابر دریافت خواهند کرد. همچنین قرار است غرامتی 22 میلیون یورویی به بازیکنان تیم ملی بانوان آمریکا پرداخت شود و 2 میلیون هم به بازیکنان بازنشسته تعلق خواهد گرفت. بازیکنان تیم ملی زنان آمریکا از سال 2016 درگیر فرآیند حقوقی و دادگاه های این درخواست خود هستند.

مگان راپینوئه مهاجم تیم ملی آمریکا با خوشحالی از این برد بزرگ گفت:

خیلی خوشحال هستیم. حس می کنیم برد بزرگی به دست آورده ایم و از این به بعد تمام پرداختی ها برابر خواهد بود. برای مدت زمانی طولانی به دنبال این موضوع بودیم. فکر می کنم هنوز اهمیت این لحظه را درک نمی کنم. 

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی زنان و مردان تیم ملی زنان آمریکا بازیکنان تیم ملی حقوق تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی