Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی امروز با اشاره به موارد قانونی مقرر با محوریت این سازمان و همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله اداره کل تعزیرات و اتحادیه مربوطه افزود:  طرح نظارتی تحت عنوان تشدید بازرسی و نظارت بر واحد های خدماتی کارواش در سطح استان و شهرستان شیراز به مرحله اجرا  درآمده است، لذا دراین راستا هرگونه عملی که منجر به افزیش قیمت کالا و خدمات شود گرانفروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه درخواست وجه به بهانه انعام در کارواش ممنوع است، اضافه کرد: با توجه به وجود نرخنامه های موجود که توسط اتحادیه در اختیار واحدها قرار گرفته واحد ها ملزم به نصب نرخنامه مذکور در محل کسب خود  و در معرض دید مشتری می باشند که در صورت عدم رعایت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت اظهار داشت : از آنجائی که در نرخ های قابل اجرا کلیه عوامل و هزینه ها دیده شده لذا دریافت هزینه های اضافی تحت عناوینی نظیر استفاده از مواد خارجی ، خشکشویی  انعام کارگر و .... هیچ گونه وجاهت قانونی نداشته ، در صورت مشاهده چنین مواردی در گشت های بازرسی با واحد های متخلف برخورد لازم صورت می پذیرد.

حسنی گزارش داد :  طی بهمن  ماه سال جاری از تعداد 15 واحد خدماتی کارواش بازدید به عمل آمد که ۷ واحد متخلف شناسائی و با تشکیل برگ گزارش بازرسی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت : از شهروندان تقاضا می شود با بازرسان این سازمان همکاری و از پرداخت وجه غیرقانونی خودداری و در صورت ارائه خدمات نامناسب و یا درخواست وجه بابت انعام و بهانه های دیگر گزارشات تخلف را به 124 و 32340000 در میان گذارند تا بازرسین در اسرع وقت مراجعه تا در کمترین زمان ممکن بررسی های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کارواش متخلف نرخنامه گران فروشی معاون صمت فارس مهدی حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف