Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن باید بر نقاط ضعف خود تمرکز کند چرا که این تیم چیزی کم ندارد و می‌تواند بهترین شرایط را برای خود رقم بزند. - اخبار استانها -

هاشم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، با اشاره به شرایط کنونی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: همیشه از ذوب‌آهن انتظار بالای جدول را داشته‌ایم و این تیم جز تیم‌های خوب لیگ برتر بوده اما متأسفانه به این وضعیت دچار شده و شرایط کنونی تیم برای ما دردناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حق ذوب‌آهن بیشتر از اینها است تصریح کرد: خیلی‌ها آرزو دارند وارد تیم‌هایی مثل سپاهان و ذوب‌آهن شوند چون حاشیه‌ای ندارند اما متاسفانه هر کس به عنوان مربی وارد ذوب‌آهن شد، کار مثبتی برای تیم نکرده و این من را ناراحت می‌کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تلاش‌های مرحوم یاوری در این تیم اصفهانی ادامه داد: ما با مربیگری ایشان توانستیم تیم سوم ایران و تیم برتر شهرستانی شویم، اما در حال حاضر وضعیت ذوب‌آهن ناراحت کننده شده است.

اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شدآگوئرو: می‌خواهم بازی کنم اما می‌ترسم/ دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنمکمیته اخلاق محرومیتی 10 ساله برای یک مدیر فوتبال تعیین کرد

وی افزود: ذوب‌آهن نه تنها چیزی از بقیه تیم‌ها کم ندارد، بلکه بودجه‌هایی دارد که خیلی از تیم‌ها ندارند. ما تیم‌هایی داریم که با نیمی از بودجه ذوب‌آهن تیم‌داری می‌کنند و بالای تیم ما هستند.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تصریح کرد: باشگاه سرمربی‌ها را خیلی آزاد می‌گذارد، طوری که سرمربی الان تیم چندین بازیکن جدید گرفته و دستش از هر لحاظ باز است و با این شرایط ما نباید پایین‌تر از تیم‌هایی مثل هوادار و صنعت‌نفت‌آبادان باشیم.

سلطانی در مورد نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن افزود: در فوتبال ایران ما باید نود دقیقه بنشینیم تا یک حرکت تاکتیکی دو یا سه نفره ببینیم و در پی همین، برنامه‌ای برای وقتی که توپ دستمان است نداریم که این نقطه ضعف ذوب‌آهن است.

وی ادامه داد: نقطه ضعف دیگر ذوب‌آهن این است که مهاجم‌ها و مدافع‌ها حواسشان به توپ است نه به موقعیت قرارگیری بازیکنان تیم حریف که این را باید اصلاح کنیم.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن در مورد نقاط قوت تیم بیان کرد: بزرگترین نقطه قوت تیم بازیکنان هستند. پرسپولیس و استقلال هم بازیکنانی مثل بازیکنان ما دارد و در صدر جدول هستند.  نقطه قوت دیگر ذوب‌آهن قدرت و سرعت به توان دو است که اگر به آن عمل کنند به موفقیت می‌رسند. در کل ما باید انقدر قوی عمل کنیم که اگر داور هم اشتباهی کرد، عقب نیفتیم.

وی برای بهتر شدن وضعیت ذوب‌آهن افزود: ما برای بهتر شدن به تمرین نیاز داریم و باید نقاط ضعف‌مان را پیدا کنیم و پوششان بدهیم تا بتوانیم بهتر شویم و جوابی برای زحمت کارگران کارخانه و هواداران تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان کاپیتان سابق تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!