Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید «انجمن حمایت زندانیان مرکز» افزود: فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن قابل تأمل است ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند؛ ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند و جز مساکین هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اشتغال و کارآفرینی در جهت کمک به خانواده مددجویان را مهم دانست و با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان بویژه در روزهای پایانی سال و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، گفت: مدیرعامل جدید انجمن چهره‌ای آشنا با کارنامه‌ای درخشان درحوزه زندانبانی است که پیشتر نیز منشاء برکاتی بسیار بوده‌ است.

اساسنامه انجمن حمایت از زندانیان نیازمند تغییر

وی با تأکید بر اینکه اساسنامه انجمن حمایت زندانیان پس از سال‌ها تصویب نیازمند تغییر است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، ایجاب می‌کند که اساسنامه انجمن نیز به سمت مقرراتی به‌ روز و منطبق با مقتضیات فعلی برود و در راستای تکالیف جدید بتوان در حوزه فرهنگی، آموزشی تا معیشتی نیز تحول ایجاد کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها ضمن اشاره به اقدامات پیشین انجمن، اضافه کرد: فعالیت‌های صورت‌گرفته قابل تأمل است ولی همچنان انتظاراتمان را برآورده نمی‌کند. تأکید اصلی من این است ابتدا خانواده‌هایی که واقعا نیازمند و جز مساکین هستند را شناسایی و سپس رسیدگی کنید؛ حمایت‌ها و کمک‌های مردمی را نیز با دقت و امانتداری به نیازمندان واقعی برسانید.

محمدی بر لزوم اراده و عزم جدی در انجمن حمایت زندانیان با حفظ ضوابط تاکیدکرد و گفت: نه فقط حوزه معیشت بلکه بخشی از کار انجمن نیز لازم است در حوزه فرهنگ، آموزش و البته اشتغال باشد چراکه ظرفیت بالایی در سازمان زندان‌ها موجود است که می‌توان با کمک خیرین و کسب حمایت‌ها، رویکرد جدیدی در انجمن نیز درپیش بگیریم.

وی گفت: خانواده‌های زندانیان نیازمند را شناسایی و در ادامه مرتبا سرکشی کنید؛ توصیه می‌کنم برای شب عید سراغ خدمت‌رسانی به این قشر بروید و البته چه از لحاظ کمی و چه کیفی، حمایت‌ ها را برای نوروز امسال پررنگ‌تر کنید.

رئیس سازمان زندان‌ها در این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر به حشمت‌الله حیات‌الغیب به پاس دوران فعالیت بعنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، طی حکمی مظفر الوندی را به این سمت منصوب کرد.

برچسب‌ها غلامعلی محمدی سازمان زندان‌ها قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامعلی محمدی سازمان زندان ها قوه قضاییه غلامعلی محمدی سازمان زندان ها قوه قضاییه انجمن حمایت زندانیان سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۶۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند. - اخبار استانها -

سیدمحتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیلم، با اشاره به جشن گل‌ریزان در دیلم اظهار داشت: در این مراسم مردم نیکوکار و خیر دیلم یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی کمک کردند.

وی با قدردانی از همکاری خیرین شهرستان دیلم گفت: در سال قبل با مشارکت مردم نیکوکار استان بوشهر 137 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با پرداخت بدهی آنان از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: هم‌اکنون 167 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی منتظر کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

حسینی حمایت و توجه به خانواده زندانیان را یکی از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های استان بوشهر دانست و افزود: در دیلم با سرکشی از سه خانواده زندانی ضمن بررسی مشکلات آنان بسته معیشتی و کمک‌های لازم به آنان داده شد.

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دستور کار دستگاه قضا

مهدی مهرانگیز هم حبس‌زدایی را از برنامه‌های مهم دستگاه قضا دانست و بیان کرد: در جشن گل‌ریزان همکاری مردم دیلم ستودنی است و در این راستا کمک‌های قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی پرداخت شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه با حضور در یکی از شهرستان‌ها ضمن بررسی مشکلات زندانیان و خانواده آنان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی با مشارکت مردم فراهم می‌شود. خدمات و تلاش خیرین در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه توجه ویژه‌ای برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان بوشهر شده است گفت: قضات، مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌ها در همه نقاط استان بوشهر به‌صورت مداوم از زندان‌ها سرکشی و ضمن توجه به مطالبات زندانیان از همه ظرفیت‌های قانونی برای آزادی آنان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد