Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیکان دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان سه‌شنبه، سوم اسفند به صورت متمرکز آغاز شد و در اولین دیدار تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

شاگردان پیمان اکبری در پیکان در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل رقیب خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حمزه زرینی از پیکان با کسب ۱۴ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. در تیم شهرداری ارومیه نیز رحمان داودی  با ۱۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود.

دیدار برگشت مرحله پلی‌آف این دو تیم پنج‌شنبه، ۵ اسفند از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

مربی تیم پیکان: در دفاع روی تور فوق‌العاده بودیم

در حالی که پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد، رضا مومنی‌مقدم، مربی این تیم در میکسدزون حاضر شد و  در ارزیابی عملکرد پیکانی‌ها در این مسابقه گفت: بازی بسیار زیبایی بود. به بازیکنان خودمان و تیم شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم. تمام نکاتی که به بازیکنان گوش‌زده کرده‌ بودیم، اجرا کردند. به ویژه در بحث دفاع روی تور عملکرد فوق‌العاده خوبی داشتیم.

مربی تیم والیبال پیکان با اشاره به دیدار برگشت دو تیم افزود: هنوز یک بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی داریم و امیدوارم در بازی دوم نیز تمام برنامه‌های مدنظر کادرفنی با همین قدرت و صلابت ازسوی بازیکنان به اجرا گذاشته شود. شهرداری ارومیه تیم بسیار باکیفیتی است که از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است. ان‌شاءالله در بازی دوم نیز مقابل این تیم، به همین خوبی عمل کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه: تصور چنین شکستی را نداشتیم

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به برنامه‌های تیمش پیش از رویارویی با پیکان، گفت: اصلا تصور چنین شکستی را نداشتیم. طی چند روز گذشته برای این بازی کاملا برنامه‌ریزی و تمرین کرده بودیم اما در جریان بازی تیم حریف بسیار منسجم‌تر روی نقشه‌های‌شان جلو رفتند.

سرمربی شهرداری ارومیه در تشریح دلایل شکست این تیم، افزود: تمرکز تیم به هم خورد و شاید اگر صبوری می‌کردیم، می‌توانستیم عقب‌نشینی حریف را ببینیم اما این کار را نکردیم. در طول مسابقه از نظر ذهنی بازی را تمام شده دیدیم حتی در ست دوم و سوم.

او درخصوص بازی دوم دو تیم افزود: طی دو روز آینده باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم منسجم‌تر و جنگنده‌تر در زمین حاضر شود. مباحث فنی شاید مرحله دوم ماجراست. در وهله اول باید جنگندگی را دوباره به تیم برگردانید تا بازیکنان به خاطر بیاورند که درتمرینات چقدر عالی عمل کرده بودند. قطعا بازی دوم، بازی متفاوتی خواهد شد. امیدوارم جبران کنیم و تقابل را به بازی سوم بکشانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال پیکان تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم شهرداری ارومیه بازی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول