Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به دشواری کار این تیم و آلومینیوم برای راهیابی به لیگ برتر تأکید کرد آنها ارزش حضور در این رده را می‌دانند.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک حاضر شد.

به گزارش طرفداری، ربیعی در ابتدا اظهار داشت:

دقایقی پیش باخبر شدم پدربزرگم به رحمت خدا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط روحی مساعدی ندارم و برای احترام به شما خبرنگاران، به این نشست خبری آمدم. از این موضوع بسیار ناراحت هستم،‌ اما این هم اتفاقی است که برای همه رخ می‌دهد. پدربزرگم خاطرات بسیار خوبی برای ما ساخته است و امیدوارم روحش قرین رحمت باشد.

وی راجع به تیم آلومینیوم اراک گفت:

احترام زیادی برای شهر اراک و مردم عزیز این شهر قائلم. افتخار داشتم در مقطعی در اراک کار کنم و جز احترام و ادب، از مردم این شهر ندیدم. تیم وزین آلومینیوم، بازیکنان، مدیران و مربیان این تیم احترام زیادی نزد ما دارند و از صمیم قلب، برای آنها در مسیرشان آرزوی توفیق می‌کنم. دو تیم با هم به لیگ برتر راه یافتند و در دو سال اخیر، از اعتبار فوتبال خودشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه خطیبی و مدیران باشگاه آلومینیوم شرایط خوبی برای این تیم در سال‌های اخیر مهیا کرده است، تصریح کرد:

امیدوارم این مسابقه برای دو تیم، سلامتی به همراه داشته باشد و بازیکنان مصدوم نشوند. همچنین تماشاگران هم بازی تماشاگرپسندی از مس و آلومینیوم ببینند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد دلیل عملکرد خوب مس و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد:

یکی از دلایل این موضوع،‌ ثبات مدیریتی و فنی است. همچنین در سالی که دو تیم به لیگ برتر صعود کردند، لیگ دسته اول فصل باکیفیتی داشت و اکنون بیشتر از 50 درصد ترکیب اصلی ما، همان سال در لیگ یک بازی می‌کردند که اتفاق خوبی است. همین شرایط در آلومینیوم هم وجود دارد. بازیکنان دو تیم سختی زیادی کشیدند که خودشان را در لیگ برتر اثبات کنند.

ربیعی، ادامه نتایج درخشان مس رفسنجان و آلومینیوم را کاری دشوار دانست و عنوان کرد:

هر دو تیم حسرت بلندمدتی برای صعود به لیگ برتر کشیده بودند و ارزش این حضور را می‌دانند. باید بپذیریم هر دو تیم، سال دوم حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و برای باشگاهداری در لیگ برتر باید کمی پخته‌تر شوند. مس و آلومینیوم در این مسیر در حرکت هستند و این می‌تواند نویدبخش استمرار درست تیم‌های ریشه‌دار،‌ اصیل و با طرفداران محترم، برای آینده فوتبال کشور باشد.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر مس رفسنجان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری شد و طی آن تیم‌های مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان توانستند با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های خبری از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نخواهد بود و مسابقات با حضور یک تیم دسته اولی و 7 تیم لیگ برتری ادامه پیدا خواهد کرد.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است: (تعیین میزبان‌ها نیاز به قرعه‌کشی دارد)
گل‌گهر سیرجان - ملوان
آلومینیوم اراک - هوادار
سپاهان - مس رفسنجان

انتهای پیام/
چادرملو اردکان - تراکتور

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان