Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "وحید رستمی" روز سه‌شنبه در این آیین با تسلیت شهادت خلبانان، اظهار داشت: خلبانان هواپیمای جنگنده با فداکاری و ایثار، مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان افزود: آنها با هدایت جنگنده به سمت منطقه غیرمسکونی، جلوه‌ای از ایثار و رشادت را برای همه به یادگار گذاشتند  و هواپیما را هنگام سقوط طوری هدایت کردند که از فاجعه انسانی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نقش تیز پروازان نستوه نیروی هوایی ارتش در حفظ و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی همچون لوحی پر افتخار بر تارک آسمان ایران اسلامی می‌درخشد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ٣١۶زرهی شهید قهرمان با تکریم ایثار و رشادت این خلبانان جان برکف و ایثارگر اضافه کرد: ضایعه هجرت آسمانی این ۲ تیز پرواز بسیار جانسوز است و من این ضایعه را به فرماندهان و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایرنا، صبح دوم اسفند امسال یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و نزدیکی فرودگاه بین المللی این شهر در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس در سالن ورزشی شهید علیپور سقوط کرد.

بر اساس گزارش‌های اولیه هواپیما به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است.

بر اثر سقوط جنگنده اف ۵ در داخل شهر تبریز علاوه بر ۲ خلبان یک شهروند نیز جان خود را از دست داد. سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند.
 

برچسب‌ها سقوط هواپیما تبریز شهر همدان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم بزرگداشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما تبریز شهر همدان سقوط هواپیما تبریز شهر همدان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم بزرگداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین