Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز تأکید کرد که این باشگاه برای تداوم موفقیت‌هایش جاه‌طلب است و تلاش می‌کند تا بدمینتون را به جایگاه اصلی خود برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج، باشگاه میلاد تبریز از باشگاه‌های نوپا و درعین حال موفق ورزش استان آذربایجان‌شرقی است که با تیمداری در رشته بدمینتون توانسته به دستاوردهای قابل توجهی نائل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر بانوان کشور و صعود به لیگ برتر در اولین سال تیمداری در بخش مردان عملکرد درخشانی است که این باشگاه در آغاز راه تیمداری بر جای گذاشته است.

فرشید اباعبداللهی، مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج اظهار داشت: باشگاه میلاد تبریز در راستای حمایت از ورزش بدمینتون وارد این عرصه شده است و پس از قهرمانی در سوپرلیگ بانوان کشور، امسال تصمیم گرفتیم تا در بخش مردان هم تیمداری کنیم و در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور یافتیم.

مسیر صعود مردان میلاد تبریز به لیگ برتر

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور با حضور ۱۲ تیم در دو مرحله مقدماتی و نهائی برگزار شد که تیم مردان میلاد تبریز در مرحله مقدماتی توانست به مقام نخست دست یافته و به دور نهائی صعود کند.

مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز اضافه کرد: مرحله پایانی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد که ما در دور رفت در سمنان به مقام سوم رسیدیم اما در دور برگشت در تبریز موفق شدیم با عملکرد بهتر بر سکوی نائب قهرمانی قرار گرفته و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

اباعبداللهی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بازیکنان‌ تیم میلاد تبریز بومی هستند، گفت: ما سعی کردیم با استفاده از پتانسیل موجود در استان تیمداری کنیم. البته از نفرات شاخص خارج از استان استفاده هم می‌کنیم و بر این باوریم حضور این بازیکنان علاوه بر رشد سطح کیفی تیم، تلنگری برای بازیکنان بومی است تا بتوانند خودشان را اثبات کنند. این موضوع قطعا به ارتقای سطح فنی بازیکنان کمک می‌کند.

برای تداوم موفقیت باید جاه‌طلب باشیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه میلاد تبریز برنامه‌ای برای فعالیت در رده پایه دارد، تأکید کرد: تیمداری ما منحصر به رده سنی بزرگسالان نخواهد بود و تلاش می‌کنیم تا در رده‌های پایه هم کار کرده و با استعدادیابی در رشته بدمینتون برای سال‌های آینده پشتوانه‌سازی کنیم. به نظرم برای تداوم موفقیت‌هایمان باید جاه‌طلب باشیم.

«آذربایجان‌شرقی و تبریز در رشته بدمینتون پتانسیل زیادی دارد.» وی با ذکر این عبارت بیان داشت: باشگاه ما تنها ۲ سال است که تاسیس شده و همانطور که گفتم در سال نخست فقط در بخش بانوان تیمداری می‌کردیم و امسال در قسمت مردان فعالیت خود را استارت زدیم.

هزینه‌کردمان در بدمینتون استان بی‌سابقه است

بر اساس اعلام اباعبداللهی، باشگاه میلاد تبریز یک باشگاه بخش خصوصی بوده و با هزینه شخصی اداره می‌شود. وی در این خصوص توضیح داد: خوشبختانه با ورود آقای مبارکی تیمداری در این رشته آغاز شده است و ما امسال با سه تیم در مسابقات کشوری حضور یافتیم که بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه داشت و در بدمینتون استان بی‌سابقه بود.

مدیرعامل باشگاه میلاد تبریز خاطرنشان کرد: در فصل گذشته، تیم‌ بانوان ما در سوپرلیگ بانوان کشور برای دومین سال پیاپی قهرمان شد. ما در بخش مردان در نخستین سال تیمداری به لیگ برتر صعود کردیم و تیمی نیز تحت عنوان تیم میلاد نوین در لیگ دسته یک بانوان داشتیم که به مقام ششم دست یافت.

 

رسانه‌ها از ورزش بدمینتون حمایت کنند

وی در واکنش به این پرسش که چه انتظاری از مسئولان استان دارید، اذعان داشت: آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان تا جایی که از دستشان برمی‌آید حمایت می‌کنند و ما قدردان هستیم. معتقدم بدمینتون رشته‌ای است که باید از طریق رسانه‌های جمعی حمایت شود. ما انتظار نداریم تا مثل فوتبال به بدمینتون پرداخت شود و این طبیعی است که فوتبال طرفداران بسیار زیادی دارد؛ تنها خواسته‌مان این است که رسانه‌ها به ورزش بدمینتون نیز توجه کنند. بدمینتون الان جزو معدود رشته‌هایی است که رنکینگ استان را در سطح کشور بالا برده است.

اباعبداللهی هدف‌گذاری باشگاه میلاد تبریز را افتخارآفرینی در مسابقات کشوری عنوان کرده و گفت: خوشبختانه در بخش بانوان با کسب دو قهرمانی توانسته‌ایم به این امر برسیم. با توجه به اینکه تیم مردان ما راهی لیگ برتر شده است، مطمئنا در این رقابت‌ها هم به دنبال کسب رتبه برتر خواهیم بود. امیدواریم با تیم مردان نیز در اولین حضورمان در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسیم. ما برای تقویت تیم هم برنامه داریم و در کنار بازیکنان بومی، قطعا از نفرات برتر کشور استفاده خواهیم کرد.

می‌خواهیم بدمینتون را به جایگاه اصلی خود برسانیم

وی از برنامه باشگاه میلاد تبریز برای معرفی بازیکنان به تیم ملی خبر داده و مطرح کرد: ۴ ورزشکار ما در بخش بانوان در تیم ملی حضور دارند و مطمئنم که در سال آینده در قسمت مردان هم ملی‌پوش خواهیم داشت. ما در گذشته ملی‌پوشان زیادی داشتیم که متاسفانه الان به حداقل کاهش یافته و تأسیس باشگاه میلاد تبریز می‌تواند این خلاء را پوشش دهد.

مدیرعامل جوان باشگاه میلاد تبریز مدعی شد: درحال حاضر باشگاه میلاد تبریز به عنوان یک برند در کشور شناخته می‌شود و تمامی بازیکنان خواستار حضور در تیم ما هستند. ما از لحاظ سخت‌افزاری بهترین امکانات را داریم و تلاش می‌کنیم تا بدمینتون را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی در خاتمه ابراز داشت: در رشته بدمینتون زحمات زیادی کشیده می‌شود و جا دارد از آقای دکتر بهزاد مبارکی مالک باشگاه و رئیس هیات بدمینتون استان به خاطر توجه خود به این رشته تشکر کنم. آقای مهندس سعید غفارزاده دبیر هیات استان هم بدون چشمداشت به بدمینتون خدمت می‌کنند و هرچقدر از زحمات این دو نفر تشکر کنیم واقعا کم است. همچنین باید از سعید فربد (سرمربی) و آقای حبیب چوپانی (سرپرست) و خانم ثریا آقایی (مدیرفنی) هم تشکر کنم که در یکپارچگی تیم‌هایمان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رشته بدمینتون میلاد تبریز لیگ برتر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند