Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، یک دیدار حساس در آبادان برگزار خواهد شد که طی آن، صنعت نفت میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

میزبان این دیدار با کسب چهار پیروزی و یک تساوی در پنج مصاف گذشته خود، حالا با ۲۶ امتیاز تلاش می‌کند تا برابر رقیب مازندرانی خود به برتری دست یافته و از سوی دیگر، پیکان و گل‌گهر در دیدارهای همزمان سه امتیاز دیدار خود را از دست بدهند تا یکی از شگفتی‌های لیگ برت رقم خورده و صنعت نفت به جمع پنج تیم بالای جدول بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، نساجی در چهار بازی اخیر خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شده و عملکرد ابتدای فصل این تیم، حالا با قرار گرفتن در کمرکش جدول، مورد انتقاد است، گرچه این تیم از ابتدای فصل جاری خانه به‌دوشی پیشه کرده و نمی‌تواند در خانه از رقبای خود پذیرایی کند و این معضل، بدون شک لطمات فراوانی به این تیم وارد آورده است.

شاگردان الهامی پیش از دیدار برابر صنعت نفت دارای ۲۱ امتیاز هستند و اگر نتوانند از آبادان امتیازی دشت کنند، شاید جایگاه آنها در رده نهم جدول  دستخوش تغییر نشود، اما فاصله بسیاری با نیمه بالایی جدول پیدا خواهند کرد. بر همین اساس، دیدار برابر صنعت نفت برای مازنی‌ها اهمیت‌های فروانی دارد که قائمشهری‌ها به خوبی بر آن واقف هستند.

بر همین اساس، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص دیدار فردای این تیم برابر صنعت نفت آبادان، صحبت‌های را مطرح کرد.

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار خوبی با تیم صنعت نفت در پیش داریم چرا که این تیم بازی خوبی روی زمین انجام می دهد و تیم با برنامه‌ای است.

وی افزود: از ابتدای فصل دوست داشتیم که فوتبال زیبا ارائه دهیم و به دنبال نتایج آنچنانی نبوده ایم، من فکر می کنم فردا بازی زیبایی رقم بخورد چرا که هر دو تیم برای فوتبال بازی کردن ظاهر می شوند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان هفته 19 ساکت الهامی فولاد خوزستان سپاهان برابر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)