Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتي سایپا از 6 تا 10 اسفندماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می شود.

به گزارش عصر ایران، گروه خودروسازی سایپا 601 دستگاه خودرو فاقد گارانتي را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و مشتريان اين خودروها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://auc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saipacorp.com فرایند ثبت نام را آغاز و در روزهای 6 تا 10 اسفندماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پیشنهادی برای خرید این خودروها اقدام کنند.

آن گونه که گروه خودروسازی سایپا  اعلام کرده در راستای تسهیل امور این مزایده، امکان رویت تصاویر خودروها در پورتال اين مجموعه را فراهم کرده است؛ به علت شيوع دوباره ويروس كرونا در اين دوره از برگزاري مزايده عمومي، امكان بازديد حضوري از خودروها مقدور نيست.

ثبت نام کنندگان با پرداخت ودیعه 4 میلیون تومان، می توانند در فرآیند مزایده قرار گیرند.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج 2 ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآیند این مزایده به صورت اینترنتی انجام می شود تا ضمن تسهیل امور، با روندی سریع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت تمام هموطنان در سراسر کشور در اين طرح وجود داشته باشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو