Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:49:32 GMT

باند سرقت از مغازه‌های پاکدشت متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۲۵۱۰

باند سرقت از مغازه‌های پاکدشت متلاشی شد

به گزارش سه‌شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت‌های متعدد و مشابه از مغازه‌های شهرستان پاکدشت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت‌ها و نیز بانک اطلاعاتی موجود، مشخص شد  چهار نفر از سارقان سابقه دار و سه نفر مالخر با تشکیل باند هفت نفره اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند و با هماهنگی مقام قضائی، پلیس آگاهی پاکدشت در دو عملیات جداگانه ،اعضای باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات فنی، به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف و سه نفر مالخر را نیز معرفی کردند.
سردار عزیزی تصریح کرد: عوامل انتظامی در عملیاتی، سه مالخر را نیز دستگیر کردند. سارقان چند روز قبل از سرقت، مغازه‌هایی که ایمنی و امنیت کمتری داشتند را شناسایی کرده پس از سرقت مغازه با تخریب قفل ، اهرم‌های دست ساز ، ورود از طریق کانال کولر و بالا بردن کرکره‌های برقی با اهرم‌های فولادی،اموال مسروقه را با استفاده از دو دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه خودرو سواری،منتقل می‌کردند.
وی گفت: سه دستگاه خودرو مذکور که در سرقت‌ها استفاده شده بود توقیف و پس از تکمیل پرونده، متهمین به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران ارزش اموال مسروقه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: افرادی که مغازه یا واحد تجاری آنان به شیوه‌های ذکر شده مورد سرقت قرار گرفته می‎‌توانند به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه کرده و پیگیر اموال خود باشند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاکدشت انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان