Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در تاریخ ۴ و ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می شود.

این کنفرانس در هشت محور علمی در حوزه های تحقیقاتی مختلف علوم کامپیوتری سازماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس همواره با گرد هم‌آوری پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان از دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی، فرصت تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه های مختلف علوم کامپیوتری را ایجاد می کند.

کارگاه های «خودکارسازی و همگام سازی سرویس ها و توابع شبکه با نگاهی به معماری ETSI NFV» و «استفاده از محاسبات لبه با دسترسی چندگانه در ۵G/IoT» نیز توسط کارشناسان خبره همراه اول به ترتیب در جمعه ۶ اسفندماه ساعت ۱۴ الی ۱۶ و ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می شود.

لازم به ذکر است، وحید شاه منصوری رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در روز چهارشنبه ۴ اسفندماه، ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ سخنرانی با موضوع «تحول هوش مصنوعی در اپراتورهای مخابراتی» دارد و نشست «نقش تحلیل داده در اپراتورهای نسل جدید» نیز با حضور مدیران همراه اول، اپراتورهای ارتباطی دیگر و جامعه دانشگاهی، پنجشنبه ۵ اسفند ماه رأس ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود. 

همچنین در مراسم اختتامیه این رویداد (پنجشنبه) نیز حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه ساعت ۱۷ تا ۱۸ سخنرانی می کند.

کد خبر 1605755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت