Web Analytics Made Easy - Statcounter

جماران: یک پیمانکار علی رغم مخالفت وزارت راه و شهرسازی جاده ای به منظور دسترسی به پروژه خود احداث و آن را به آزادراه تهران-قم متصل کرده است.

اخیرا اقدام یک پیمانکار محلی مبنی بر احداث جاده ای دسترسی که به آزادراه خلیج فارس(قم- تهران) متصل شده است به مناقشه ای میان وزارت راه و شهرسازی و مقامات استان قم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاده بر خلاف نظرات کارشناسان راهسازی و علی رغم مخالفت وزارت راه و شهرسازی به منظور دسترسی به نمایشگاه بین المللی جدید قم احداث شده است.

این در حالی است که پروژه احداث راه دسترسی نمایشگاه بین المللی جدید قم از بزرگراه قم-تهران بصورت ایمن و استاندارد و از سمت بهشت معصومه بصورت طولی در موازات آزاد راه، در حال ساخت است ولی طی ماههای اخیر، به منظور تعجیل بهره برداری از نمایشگاه ها،  جاده ای جدید که کارشناسان وزارت راه و شهرسازی آن را بر خلاف ضوابط و مقررات راه دسترسی با اتصال مستقیم از نمایشگاه به بزرگراه  دانسته اند، احداث شده است. 

بنابر اطلاع خبرنگار جماران، وزارت راه و شهرسازی تاکنون طی 2 نامه مخالفت خود با احداث این پروژه را به مقامات ارشد استان قم اعلام کرده اما پاسخی در این خصوص دریافت نکرده است. 

گفته می شود بهره برداری از جاده مورد مناقشه با وجود هشدارهای پیاپی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ناایمن بودن آن به زودی آغاز می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار